Undervisning for det uføreseielege

Undervisning for det uføreseielege

Fagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanhen Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent?Å fange augeblikk, i......
fra 269,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Fagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanhen Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent?<br/><br/>Å fange augeblikk, improvisere, bevisstgjere eigne erfaringar og bruke oppdukkande situasjonar som potensial for læring i undervisninga er måtar å gjere dette på, og i denne boka er det mange døme på at uføreseielege hendingar kan vere ei kjelde til nye læringsprosessar. Forfattarane drøftar også korleis ein pedagogisk kan møte eksistensielle truslar som truar livskvaliteten og fridommen vår, til dømes krig, pandemiar, klimaendringar og alvorlege forvrengingar av sanninga. Det handlar om å skape eit trygt læringsmiljø i ei uføreseieleg verd. Eit hovudpoeng i denne boka er at ein lærar som har ein beredskap på førehand, vil kunne takle ukjende situasjonar betre enn ein lærar som ikkje har ein beredskapsplan for uføreseielege situasjonar.<br/><br/>HERNER SÆVEROT er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.<br/><br/>GLENN-EGIL TORGERSEN er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Søraust-Noreg. Han har doktorgrad i psykologi frå NTNU. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Fagfornyinga legg vekt på læring for ei framtid som endrar seg raskt. Djupnelæring og utvikling av dømekraft står sentralt, og både kjende og ukjende situasjonar må inn i undervisninga. Det gjer at eit nytt spørsmål dukkar opp i læringssamanhen Er det mogleg å lære og trene på noko som enno ikkje er kjent?Å fange augeblikk, improvisere, bevisstgjere eigne erfaringar og bruke oppdukkande situasjonar som potensial for læring i undervisninga er måtar å gjere dette på, og i denne boka er det mange døme på at uføreseielege hendingar kan vere ei kjelde til nye læringsprosessar. Forfattarane drøftar også korleis ein pedagogisk kan møte eksistensielle truslar som truar livskvaliteten og fridommen vår, til dømes krig, pandemiar, klimaendringar og alvorlege forvrengingar av sanninga. Det handlar om å skape eit trygt læringsmiljø i ei uføreseieleg verd. Eit hovudpoeng i denne boka er at ein lærar som har ein beredskap på førehand, vil kunne takle ukjende situasjonar betre enn ein lærar som ikkje har ein beredskapsplan for uføreseielege situasjonar.HERNER SÆVEROT er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag ved Høgskulen på Vestlandet. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.GLENN-EGIL TORGERSEN er professor i pedagogikk ved Institutt for pedagogikk ved Universitetet i Søraust-Noreg. Han har doktorgrad i psykologi frå NTNU. Han er utdanna allmennlærar og har undervisningserfaring frå grunnskulen, i lærarutdanninga og i profesjonsretta pedagogikk.

Produktinformasjon

Undervisning for det uføreseielege – Nytenkning i klasserommet

Er du klar for å ta undervisningen din til nye høyder? Undervisning for det uføreseielege gir deg verktøyene du trenger for å navigere i utfordrende situasjoner og skape et brennende engasjement hos elevene dine. Denne boken fokuserer på temaer som er høyst relevante i dagens samfunn, hvor endringer skjer raskt og uventede hendelser kan oppstå når som helst.

Verdifulle perspektiver fra erfarne pedagoger

Forfatterne, Hernær Sæverot og Glenn-Egil Torgersen, er kjent for sin dype innholdsforståelse og erfaring innen pedagogikk. Med sin bakgrunn fra både skole og universitet, bringer de friske perspektiver til bordet:

  • Djupnelæring: Hvordan elevene kan lære å håndtere usikkerhet og utvikle dømmekraft.
  • Praktiske eksempler: Fra virkelige hendelser til klasseromsøvelser, med fokus på uforutsigbare situasjoner.
  • Skape trygge læringsmiljøer: Hva kan gjøres for å beskytte livskvaliteten og ivareta friheten i en usikker verden?

Hvorfor velge Undervisning for det uføreseielege?

Leter du etter en bok som gir konkrete verktøy for å håndtere ukjente situasjoner? Da er dette produktet for deg! Med en kombinasjon av teoretisk innsikt og praktiske eksempler, lærer du hvordan du kan forberede deg på det uventede. Her er noen av hovedtrekkene:

  • Spennende layout: Engasjerende illustrasjoner og eksempler gjør læringen enklere.
  • Tilgjengelig for alle: Passer for lærere og studenter i pedagogikk og relaterte fag.
  • Enkel å bruke: Innholdet er strukturert for rask navigering og forståelse.

Enten du er lærer, student eller bare nysgjerrig på pedagogikk, er Undervisning for det uføreseielege en uvurderlig ressurs som gir deg strategiene du trenger for å skape en dynamisk læringsopplevelse. Grip muligheten til å inovere undervisningen din i dag!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 269,- den billigste prisen for Undervisning for det uføreseielege blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
239,-
Gjennomsnittspris:
255,-
Høyeste pris:
299,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig