Ungdommen

Ungdommen

Denne boken er tilgjengelig i en gratis open access-utgave på noasp.no.UNGDOMMEN bretter ut livet til dagens unge. Å være tenåring i dag er noe annet enn å være tenåring for tretti år siden. Hvordan har smarttelefonen og sosiale medier endret livet til dagens ungdom? Hvorfor......
fra 375,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering

Produktinformasjon

Oppdag Ungdommen: En Dypdykk i Dagens Ungdomsliv

Ungdommen er ikke bare en bok; det er en reise inn i sjelen til dagens tenåringer. Dette verket, redigert av Guro Ødegård og Willy Pedersen, gir leseren en unik innsikt i hvordan virkeligheten er for unge i vår moderne, digitale verden.

Hva Kan Du Forvente av Ungdommen?

  • Ny Empirisk Kunnskap: Boka bygger på solid forskning og gir en grundig analyse av ungdoms livssituasjon i dag.
  • Relevante Temaer: Hvordan påvirker sosiale medier og smarttelefoner tenåringers hverdag? Hva med de økende bekymringene rundt angst og depresjon?
  • Relasjon til Samfunnet: Vi utforsker hvordan ungdommers opplevelser påvirkes av kulturelle og sosiale faktorer, fra skolen til idretten.

Ungdommen - For Hvem?

Boken er laget for forskere, studenter, lærere og alle som jobber med ungdom på ulike nivåer. Den er også verdifull for politikere, journalister og andre som ønsker en forståelse av hva det vil si å være ung i dag.

Bli Med på En Unik Reise

Ved å lese Ungdommen, vil du ikke bare lære om hva dagens ungdoms liv er preget av, men også stifte bekjentskap med mange ulike perspektiver. Bli med på oppdagelsen av hva grupperinger, forventninger og virkeligheten til ungdom faktisk innebærer.

Ikke gå glipp av sjansen til å få tak i Ungdommen! Dette er boken for deg som vil forstå dagens unge bedre. Finn ut hvordan den kan skaffe deg nødvendig kunnskap og innsikt for å navigere i en kompleks verden.

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 375,- den billigste prisen for Ungdommen blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.