Creating Value With Data Analytics In Marketing Av Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha (Metriclab Big Data Analytics The Netherlands) Walk, Jaap E.

Creating Value With Data Analytics In Marketing Av Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha (Metriclab Big Data Analytics The Netherlands) Walk, Jaap E.

This book is a refreshingly practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies that are designed to cope with its size and complexity, and which enable organizations to leverage the i......
fra 619,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book is a refreshingly practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies that are designed to cope with its size and complexity, and which enable organizations to leverage the information to create value in marketing.</P><I><P>Creating Value with Data Analytics in Marketing </I>provides a nuanced view of big data developments and data science, arguing that big data is not a revolution but an evolution of the increasing availability of data that has been observed in recent times. Building on the authors'' extensive academic and practical knowledge, this book aims to provide managers and analysts with strategic directions and practical analytical solutions on how to create value from existing and new big data. The second edition of this bestselling text has been fully updated in line with developments in the field and includes a selection of new,
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book is a refreshingly practical yet theoretically sound roadmap to leveraging data analytics and data science. The vast amount of data generated about us and our world is useless without plans and strategies that are designed to cope with its size and complexity, and which enable organizations to leverage the information to create value in marketing.Creating Value with Data Analytics in Marketing provides a nuanced view of big data developments and data science, arguing that big data is not a revolution but an evolution of the increasing availability of data that has been observed in recent times. Building on the authors'' extensive academic and practical knowledge, this book aims to provide managers and analysts with strategic directions and practical analytical solutions on how to create value from existing and new big data. The second edition of this bestselling text has been fully updated in line with developments in the field and includes a selection of new, international cases and examples, exercises, techniques and methodologies.Tying data and analytics to specific goals and processes for implementation makes thisessential reading for advanced undergraduate and postgraduate students and specialists of data analytics, marketing research, marketing management and customer relationship management.Online resources include chapter-by-chapter lecture slides and data sets and corresponding R code for selected chapters.

Produktinformasjon

Skap Verdi Med Dataanalyse i Markedsføring

Oppdag hvordan Creating Value With Data Analytics In Marketing av Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk, og Jaap E. kan hjelpe deg med å navigere i den komplekse verden av big data og markedsføring. Denne boken er ikke bare en teoriundervisning; den gir deg konkrete strategier og løsninger for å omforme dataene dine til verdifulle innsikter.

Praktisk Veiledning for Datadrevne Beslutninger

Med en svært praktisk tilnærming tilbyr denne boken:

  • Oppdaterte eksempler: Den andre utgaven inkluderer nye internasjonale casestudier som viser hvordan ulike selskaper utnytter data effektivt.
  • Verktøy og Metoder: Lær om teknikker og metodologier som vil gjøre deg i stand til å håndtere det enorme datamengden som finnes i dagens digitale landskap.
  • Resurser på nett: Få tilgang til kapittel-for-kapittel læremateriell, datasett og R-kode som styrker læringen din ytterligere.

Ideal for Studenter og Fagfolk

Denne boken er ideell for avanserte studenter og fagfolk innen dataanalyse, markedsundersøkelser, markedsforvaltning, og kundeopplevelsesforvaltning. Om du ønsker å forstå hvordan du kan transformere dataene dine til strategisk verdi, er dette boken for deg.

Hvorfor Velge Creating Value With Data Analytics In Marketing?

Ved å lese denne boken vil du:

  • Få en dypere forståelse av hvordan big data utvikler seg og hvorfor det ikke bare er en revolusjon, men en evolusjon.
  • Utvikle evnen til å bruke dataanalyser for å oppnå spesifikke forretningsmål.
  • Forberede deg på fremtidens markedsføringslandskap med en solid teoretisk bakgrunn og praktiske verktøy.

Ikke la dataene dine gå ubenyttet hen. Ta steget mot å skape verdi med Creating Value With Data Analytics In Marketing i dag!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 619,- den billigste prisen for Creating Value With Data Analytics In Marketing Av Peter C. Verhoef, Edwin Kooge, Natasha (Metriclab Big Data Analytics The Netherlands) Walk, Jaap E. blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
544,-
Gjennomsnittspris:
544,-
Høyeste pris:
544,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig