We Are The Market!

We Are The Market!

We Are The Market! claims a liberal ALL-INCLUSIVITY to push the stretch of our cultural offer in the eye of the final commonplace; the capitalist commons of the high street. Anticipating to a hegemonic culture encroaching on the city centre, one thats turning exclusive due an engagement towards a publics while narrowing th......
fra 349,13
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
We Are The Market! claims a liberal ALL-INCLUSIVITY to push the stretch of our cultural offer in the eye of the final commonplace; the capitalist commons of the high street. Anticipating to a hegemonic culture encroaching on the city centre, one that’s turning exclusive due an engagement towards a “publics” while narrowing the diversity of cultural production for and by the majority; We Are The Market! commissioned 18 unannounced achievements that offered an alternative. As well as this, written contributions were delivered by people able to provide informed content after tending bar in the exhibition space. These offerings to the public were gathered and presented in the relatively private sphere of the Onomatopee white cube—a space all too often mistaken for yet another shop. It was in this public space that an enormous white leather couch sat directly in front of the biggest flatscreen TV on offer; allowing everyone to flick through the documentation of the actions, flanked by the relics of the achievements scattered throughout the ‘white cube’ exhibition space. All of that is now featured in this piece of print, which is meant to distribute lasting inspiration on the span of engagement in the times of rising capitalist commons. Features achievements by Apparatus 22, BURO SNDVG (A Snodero-Group member), David Blamey, Disarming Design, Everyday Criticality, Harmen de Hoop, Ilke Gers, Jasper Griepink, Jennifer Moon & laub, Martin Krenn, MG&M Collective (Mosab Anzo, Gil & Moti), Mona Lisa’s. Nolwenn Salaün, Su Tomesen, Teun Castelein, The Temple of Tease (Izabella Finch), Toine Klaassen and Vanessa Brazeau. The theory-sparked bartenders contributing their thoughts include Berit Fischer, Dirk Vis, Fred Dewey, Koen Haegens, Lietje Bauwens & Wouter De Raeve, Michel van Dartel, Robert-Jan Gruijthuijzen and Rogier Brom. This project was initiated and led by Freek Lomme and would not have been possible without assistant curator Josh Plough and interns Lucy-Rose Nixon (film and production) and Mook Attanath (graphic design and production); all in service and dedication to Onomatopee. Evidently Bart de Baets also helped a great deal, as` he made some astonishing works of graphic design flirting with commerce to serve our ends.

Produktinformasjon

Oppdag 'We Are The Market!'

'We Are The Market!' er ikke bare et prosjekt, det er en utfordring mot det eksisterende. Dette banebrytende initiativet søker å skape ALL-INCLUSIVITY, og setter søkelyset på den kulturelle diversiteten som ofte blir oversett i dagens samfunn. I en verden hvor kapitalisme dominerer, er dette en nødvendig motbevegelse som bevisst anerkjenner de kulturelle skattene vi har.

Hva gjør 'We Are The Market!' unikt?

  • Uvanlige prestasjoner: Inkluderer 18 skjerpede og uventede prosjekter som tilbyr alternative perspektiver.
  • Involverende rom: Den hvite kuben, Onomatopee, gir en intim setting for utstillingen - dessuten en sofa i mykt, hvitt skinn som er perfekt for å reflektere over de presenterte verkene.
  • Engasjerende bidrag: Bartendere i utstillingen deler sine tanker og refleksjoner, og gir besøkende dyptgående kontekster til hvert verk.
  • Visuelle minner: Opplev dokumentasjonen av handlingene på et stort flatskjerm, med kunstverkene spredt i rommet – en sann fest for sansene!

Bli med i samtalen!

Initiert av den kreative Freek Lomme, med støtte fra en uunnværlig mengde talentfulle individer som bidrar til å skape en rikere kulturell diskurs. Hver samarbeidspartner, fra Apparatus 22 til Jennifer Moon, bringer sin unike stemme til dette prosjektet.

Hvorfor du skal velge 'We Are The Market!'

For kunst- og kulturentusiaster, så er 'We Are The Market!' en mulighet til å oppleve et flerdimensjonalt syn på vår samtid. Enten du ønsker å reflektere over dine egne opplevelser eller lære mer om de skjulte narrativene i byen, gir dette prosjektet deg verktøyene til å tenke annerledes. Ta turen til Onomatopee og bli en del av bevegelsen!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnWe Are The Market!
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 349,13 den billigste prisen for We Are The Market! blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste kunst og kultur for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
319,2
Gjennomsnittspris:
346,-
Høyeste pris:
349,13
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig