Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e Av Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler

Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e Av Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler

Successful businesses recognize that the development of strong customer relationships through quality service (and services) as well as implementing service strategies for competitive advantage are key to their success. In its fourth European edition, Services Marketing: Integrating Customer Focus across the Firm provides ful......
fra 789,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
59,- kr
Frakt og levering

Produktinformasjon

Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e - En Uunnværlig Ressurs

Er du på jakt etter en omfattende ressurs om tjenester og kundeopplevelser? Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e av Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler gir deg en dyp forståelse av hvordan du kan bygge sterke kundeopplevelser gjennom strategisk tjenestelevering.

Hvorfor Velge Denne Boken?

  • Omfattende dekning: Boken gir en grundig introduksjon til tjenestemarkedsføring med en spesiell vekt på Gaps-modellen, som er essensiell for å forstå kundens behov.
  • Nyeste forskning: Denne fjerde utgaven trekker inn de mest oppdaterte forskningsresultatene og praktiske eksempler fra verktøy som big data og netnografi for å lytte til kundene.
  • Innovative casestudier: Få innsikt fra globale selskaper som Volvo, McDonald's, og Turkish Airlines for å se hvordan teori kan anvendes i virkeligheten.

Det Nyeste Innen Tjenestelevering

Med et økt fokus på teknologi og sosiale medier, vil du lære om:

  • Strategier for human resource, inkludert hvordan robotteknologi og chatbots kan forbedre tjenesteleveringen.
  • Levering av tjenester via mobil og digitale plattformer, samt Internet of Things.
  • Økt dekning av hvordan man bruker tilbakemeldinger fra kunder til å forbedre tjenester.

Brukervennlig Læring med McGraw-Hill

Boken er tilgjengelig med McGraw-Hill Connect®, som gir en prisvinnende tilpasset leseopplevelse og ressurser for å støtte undervisningen.

Så hvis du ønsker å ta dine tjenestestrategier til neste nivå og virkelig forstå hvordan du kan integrere kundeservice i hele virksomheten, er Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e et must-have verktøy i din samling!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnWilson Alan Services Marketing: Integrating Customer Service Across the Firm 4e
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 789,- den billigste prisen for Services Marketing: Integrating Customer Service Across The Firm 4e Av Alan Wilson, Valarie Zeithaml, Mary Jo Bitner, Dwayne Gremler blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.