Winning With Data In The Business Of Sports Av Fiona Green

Winning With Data In The Business Of Sports Av Fiona Green

New technologies mean that sports clubs and governing bodies are generating more data than ever to help manage their relationship with fans, their performance, and their income streams. This new edition of Winning with Data in the Business of Sports explains how to acquire, store, maintain, and use......
fra 439,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>New technologies mean that sports clubs and governing bodies are generating more data than ever to help manage their relationship with fans, their performance, and their income streams. This new edition of <I>Winning with Data in the Business of Sports</I> explains how to acquire, store, maintain, and use data in the most effective ways. The key developments are three-fold: new technology, new understanding of how to apply that technology, and the new laws informing and controlling the data that can be generated from the technology. </P><P>Important developments that have occurred since the publication of the first edition include the General Data Protection Regulations (GDPR) and the COVID-19 pandemic. With a focus on these unique challenges coupled with the opportunities the use of data creates, this book is essential reading for professionals within the sports industry. This second edition includes: </P><P>- An introduction to new technologies, the data they generate, and the sup

Produktinformasjon

Oppdag kraften i data med Winning With Data In The Business Of Sports Av Fiona Green

Winning With Data In The Business Of Sports er ikke bare en bok; det er en guide til hvordan moderne idrettsorganisasjoner kan utnytte data til å forbedre relasjonen med sine fans, optimalisere ytelsen og maksimere inntektene. Den nye utgaven av boka tar for seg hvordan ny teknologi, forståelse og lover påvirker datahåndtering i sportsbransjen.

Viktige funksjoner i denne utgaven

  • Oppdaterte teknologier: Lær hvordan ny teknologi nemlig IoT og Big Data påvirker sportsindustrien.
  • GDPR: Forstå hvordan den nye personvernloven påvirker datainnsamling og -lagring.
  • COVID-19-utfordringer: Få innsikt i hvordan pandemien har endret spillereglene for databruk i sport.

Hvorfor velge Winning With Data?

For alle som jobber i sportsbransjen, er denne boka et must-read. Med innhold som adresserer dagens unike utfordringer og muligheter ved databruk, gir den deg verktøyene du trenger for å navigere i en verden der data er konge. Enten du er en sportsleder, en dataanalytiker eller en fan, vil du finne nyttig informasjon i denne detaljerte boken.

En investering i fremtiden

Å forstå hvordan du kan erhverve, lagre og bruke data på mest effektive måter kan være forskjellen mellom å være i frontlinjen eller å falle bakpå. La Winning With Data In The Business Of Sports Av Fiona Green inspirere deg til å ta i bruk den fantastiske kraften i dataanalyse for å heve din sportsorganisasjon til nye høyder.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 439,- den billigste prisen for Winning With Data In The Business Of Sports Av Fiona Green blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
439,-
Gjennomsnittspris:
439,-
Høyeste pris:
439,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig