Observing Children With Attachment Difficulties In School Av Helen Worrall, Sian Templeton, Netty Roberts, Ann Frost, Kim S. Golding, Eleanor Durrant,

Observing Children With Attachment Difficulties In School Av Helen Worrall, Sian Templeton, Netty Roberts, Ann Frost, Kim S. Golding, Eleanor Durrant,

Emotional difficulties in children aged 5-11 can display themselves in a range of different behaviours, and it is important for staff in schools to be able to identify and address these problems, and to provide appropriate help. This easy-to-use tool provides an observation checklist which enables staff to identify behavioura......
fra 399,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Emotional difficulties in children aged 5-11 can display themselves in a range of different behaviours, and it is important for staff in schools to be able to identify and address these problems, and to provide appropriate help. This easy-to-use tool provides an observation checklist which enables staff to identify behavioural patterns in children with social and emotional difficulties, analyse the emotional difficulties underlying these behaviours and establish what kind of help and support the children need. Behavioural responses are categorised within clearly outlined topics, including behaviour, play and relationship with peers, attachment behaviours, emotional state in the classroom and attitude to attendance. Checklists and diagrams identify different ''styles'' of relating (secure, avoidant, ambivalent), to help school staff who work with children and their families to respond appropriately to the individual needs of each child. A range of handouts include activities designed to
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Emotional difficulties in children aged 5-11 can display themselves in a range of different behaviours, and it is important for staff in schools to be able to identify and address these problems, and to provide appropriate help. This easy-to-use tool provides an observation checklist which enables staff to identify behavioural patterns in children with social and emotional difficulties, analyse the emotional difficulties underlying these behaviours and establish what kind of help and support the children need. Behavioural responses are categorised within clearly outlined topics, including behaviour, play and relationship with peers, attachment behaviours, emotional state in the classroom and attitude to attendance. Checklists and diagrams identify different ''styles'' of relating (secure, avoidant, ambivalent), to help school staff who work with children and their families to respond appropriately to the individual needs of each child. A range of handouts include activities designed to provide emotional support, to focus and regulate behaviour and enable the child to develop important social and emotional skills.Suitable for use with children aged 5-11, this tool will be an invaluable resource for teachers, teaching assistants, learning support staff, school counsellors and educational psychologists.

Produktinformasjon

Forståelse av barn med tilknytningsvansker

Observing Children With Attachment Difficulties In School av Helen Worrall, Sian Templeton, Netty Roberts, Ann Frost, Kim S. Golding, Eleanor Durrant er en uvurderlig ressurs for lærere og skoleansatte som jobber med barn mellom 5 og 11 år. Dette verktøyet gir en omfattende fremgangsmåte for å identifisere og forstå følelsesmessige vansker hos barn, noe som er avgjørende for å kunne gi tilpasset støtte.

Kraften i observasjon

Med en enkelt å bruke observasjonsliste kan ansatte effektivt registrere atferd, spille relasjoner med jevnaldrende, og tilknytningsatferd. Verktøyet er inndelt i flere kategorier som gir en klar forståelse av barnets følelsesmessige tilstand i klasserommet.

Nyckelkategorier for analyse

  • Atferd: Identifiser ulike respondere på stress
  • Spill: Vurder hvordan barnet interagerer med andre
  • Tilknytning: Oppdag om barnet har sikre eller usikre tilknytninger
  • Følelsesmessig tilstand: Følg opp barnets emosjonelle reaksjoner
  • Holdning til oppmøte: Forstå hvordan tilstedeværelsen påvirker barnets velvære

Praktiske håndouts og aktiviteter

Produktet inneholder også handouts og aktiviteter som er skreddersydde for å gi emosjonell støtte til barn. Disse er utviklet for å hjelpe barn med å regulere atferd og utvikle viktige sosiale og følelsesmessige ferdigheter.

For hvem er dette verktøyet?

Observing Children With Attachment Difficulties In School er ideelt for:

  • Lærere
  • Pedagogiske assistenter
  • Lærings- og støttepersonell
  • Skolepsykologer
  • Skolekonsulenter

Avsluttende tanker

Å forstå barns følelsesmessige utfordringer i skolen er ikke bare en jobb – det er en forpliktelse til å skape et trygt og støttende miljø for alle elever. Med Observing Children With Attachment Difficulties In School, utstyrer du deg selv med verktøyene som trengs for å gjøre en forskjell. Ta steget mot en bedre forståelse av barna i klasserommet – deres velvære avhenger av det.

Spesifikasjon

Generelt
SpråkEngelsk
Sett
Nei
SjangerBarn og ungdom, Samfunn og politikk
TypPapirbøker
FormatPocket

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Observing Children With Attachment Difficulties In School Av Helen Worrall, Sian Templeton, Netty Roberts, Ann Frost, Kim S. Golding, Eleanor Durrant, blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
319,-
Gjennomsnittspris:
325,-
Høyeste pris:
363,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig