Sosiale Medier Av Ida Aalen, Magnus Hoem Iversen

Sosiale Medier Av Ida Aalen, Magnus Hoem Iversen

Blir vi avhengige og deprimerte av sosiale medier? Er de en trussel mot demokratiet? Hvilken makt har selskapene bak, og bør vi frykte dem? I denne boka får du svarene.Forrige utgave kom i 2015. Før Trump og Brexit. Før trollfabrikker, QAnon og TikTok. Før Covid-19 ga teknologiselskapene enda mer makt. Sosiale medier er for v......
fra 240,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Blir vi avhengige og deprimerte av sosiale medier? Er de en trussel mot demokratiet? Hvilken makt har selskapene bak, og bør vi frykte dem? I denne boka får du svarene. Forrige utgave kom i 2015. Før Trump og Brexit. Før trollfabrikker, QAnon og TikTok. Før Covid-19 ga teknologiselskapene enda mer makt. Sosiale medier er for viktig til å overlates til synsing. Gjennom ti år har Ida Aalen og Magnus Hoem Iversen fulgt forskningen på feltet. Nå har de igjen saumfart det som finnes av studier, for å gi deg oppdaterte og solide svar på de viktigste spørsmålene om sosiale medier. Forordet er skrevet av Grete Brochmann. Ida Aalen (f. 1985) er utdannet medieviter fra NTNU. Hun har utmerket seg som samfunnsdebattant og skribent i blant annet Dagens Næringsliv og Morgenbladet. Til daglig jobber hun i teknologiselskapet Confrere hvor hun er medgründer og produktsjef. Magnus Hoem Iversen (f. 1985) er utdannet medieviter med doktorgrad fra Universitetet i Bergen, og han har forsket på politisk retorikk i sosiale medier. Han er en aktiv skribent og samfunnsdebattant, og er nå politisk rådgiver for byrådslederen i Bergen.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Blir vi avhengige og deprimerte av sosiale medier? Er de en trussel mot demokratiet? Hvilken makt har selskapene bak, og bør vi frykte dem? I denne boka får du svarene.Forrige utgave kom i 2015. Før Trump og Brexit. Før trollfabrikker, QAnon og TikTok. Før Covid-19 ga teknologiselskapene enda mer makt. Sosiale medier er for viktig til å overlates til synsing.Gjennom ti år har Ida Aalen og Magnus Hoem Iversen fulgt forskningen på feltet. Nå har de igjen saumfart det som finnes av studier, for å gi deg oppdaterte og solide svar på de viktigste spørsmålene om sosiale medier.Forordet er skrevet av Grete Brochmann.Ida Aalen (f. 1985) er utdannet medieviter fra NTNU. Hun har utmerket seg som samfunnsdebattant og skribent i blant annet Dagens Næringsliv og Morgenbladet. Til daglig jobber hun i teknologiselskapet Confrere hvor hun er medgründer og produktsjef.Magnus Hoem Iversen (f. 1985) er utdannet medieviter med doktorgrad fra Universitetet i Bergen, og han har forsket på politisk retorikk i sosiale medier. Han er en aktiv skribent og samfunnsdebattant, og er nå politisk rådgiver for byrådslederen i Bergen.

Produktinformasjon

Oppdag Sosiale Medier Av Ida Aalen, Magnus Hoem Iversen

Bli med på en reise inn i det komplekse universet av sosiale medier! I denne boken får du svarene på de brennhete spørsmålene: Blir vi avhengige av sosiale medier? Er de en trussel mot demokratiet? Med en grundig oppdatering av forskningen siden 2015, presenterer forfatterne Ida Aalen og Magnus Hoem Iversen en innsiktsfull analyse av hvordan teknologi påvirker våre liv.

Hva kan du forvente?

  • Innovativ innsikt: Få et dypdykk i de viktigste endringene og funnene om sosiale medier de siste årene.
  • Forskningsbasert informasjon: Aalen og Iversen har saumfart forskning og studier for å gi deg evidensbaserte svar.
  • Engasjerende skriving: Boken er skrevet med en lettfattelig stil som gjør at alle kan få innsikt i dette viktige temaet.

Forfatterne bak verket

Ida Aalen (f. 1985) er en anerkjent medieviter fra NTNU og en stemme i samfunnsdebatten, med erfaring fra medier som Dagens Næringsliv. Sammen med Magnus Hoem Iversen (f. 1985), som også har doktorgrad i medievitenskap, tar de deg med bak kulissene til sosiale mediers påvirkning på samfunnet. Iversen er blant annet kjent for sitt arbeid med politisk retorikk i disse kanalene.

Bokdetaljer

  • Utgave: 2. utg.
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Antall sider: 252
  • ISBN: 9788245035254
  • Vekt: 475 g
  • Forlag: Vigmostad & Bjørke AS
  • Innbinding: Heftet
  • Utgivelse: 2021
  • Veiledende pris: 499 kr
  • Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring

Ikke la deg bli overveldet av sosiale medier: Få kontroll med Sosiale Medier Av Aalen og Iversen! Bestill i dag for å forstå den digitale verden bedre!

Spesifikasjon

Generelt
SpråkNorsk
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 240,- den billigste prisen for Sosiale Medier Av Ida Aalen, Magnus Hoem Iversen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
240,-
Gjennomsnittspris:
240,-
Høyeste pris:
240,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig