Advanced Theory and Practice in Sport Marketing

Advanced Theory And Practice In Sport Marketing Av Eric C. (Victoria University Australia) Schwarz, Kyle J. (University Of Wisconsin - Parkside Usa) B

Now in a fully revised and updated fourth edition, Advanced Theory and Practice in Sport Marketing is still the only textbook to introduce key theory and best practice in sport marketing at an advanced level.The book goes beyond the introductory sport marketing course by exploring advanced marketing theories related to topics...... Les mer...
fra 1 759,-
Tilgjengelig i 1 butikker

Produktinformasjon

Utforsk Avansert Teori Og Praksis Innen Sportmarkedsføring

Advanced Theory And Practice In Sport Marketing Av Eric C. Schwarz er din inngang til en dypere forståelse av sportmarkedsføring, uansett om du er student, profesjonell, eller bare en lidenskapelig sportsentusiast. Denne fjerde utgaven er nå grundig revidert og oppdatert med de nyeste trendene og teknologiene innen feltet.

Hva Du Kan Forvente

Boken går langt utover grunnleggende sportmarkedsføring og tar for seg avanserte teorier og best practices, inkludert:

  • Etikk og sosialt ansvar
  • Internasjonal markedsføring
  • Markedsundersøkelser og informasjonssystemer
  • Dataanalyse og forbrukeratferd
  • Produkt- og logistikksstyring
  • Varemerke- og merkevareledelse
  • Salg og promotering
  • Bruk av sosiale medier og nettverksbygging
  • Destination marketing
  • Evaluering av ytelse

Nyheter I Denne Utgaven

Hva gjør denne utgaven spesiell? Det er flere oppdaterte seksjoner som fremhever:

  • Prisstrategier
  • Opplevelsesbasert markedsføring
  • Digitale markedsføringsstrategier og teknologier
  • Emosjonell intelligens i sportmarkedsføring
  • Sosial entreprenørskap

Den tar også hensyn til de unike utfordringene sportmarkedsføring står overfor i en post-COVID-verden, noe som gjør dette til en essensiell lesning for markedsførere i alle ledd.

For Hvem Er Boken?

Advanced Theory And Practice In Sport Marketing er en uunngåelig tekstbok for studier innen sportmarkedsføring, men også en verdifull ressurs for alle som studerer sportbusiness, sportledelse eller markedsføring.

Med omfattende case-studier og innsikt fra markedsførere verden over, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å kunne navigere i den dynamiske verden av sportmarkedsføring.

Ikke gå glipp av sjansen til å styrke din kunnskap og forståelse av sportmarkedsføring – få tak i Advanced Theory And Practice In Sport Marketing i dag!

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Advanced Theory and Practice in Sport Marketing
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 759,- den billigste prisen for Advanced Theory and Practice in Sport Marketing blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.