Blood, Sweat, And Pixels Av Jason Schreier

Blood, Sweat, And Pixels Av Jason Schreier

NATIONAL BESTSELLERThe stories in this book make for a fascinating and remarkably complete pantheon of just about every common despair and every joy related to game development.  Rami Ismail, cofounder of Vlambeer and develop......
fra 174,13
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><strong>NATIONAL BESTSELLER</strong></p><p><strong>“The stories in this book make for a fascinating and remarkably complete pantheon of just about every common despair and every joy related to game development.” — Rami Ismail, cofounder of Vlambeer and developer of Nuclear Throne</strong></p><p>Developing video games—hero''s journey or fool''s errand? The creative and technical logistics that go into building today''s hottest games can be more harrowing and complex than the games themselves, often seeming like an endless maze or a bottomless abyss. In <em>Blood, Sweat, and Pixels, </em>Jason Schreier takes readers on a fascinating odyssey behind the scenes of video game development, where the creator may be a team of 600 overworked underdogs or a solitary geek genius. Exploring the artistic challenges, technical impossibilities, marketplace demands, and Donkey Kong-sized monkey wrenches thrown into the works by corporate, <em>Blood, Sweat, and Pixel
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
You've got your dream job--making video games. You have a great project, great designs, and clever controls. One morning, you get a call from your producer.Turns out that wall-jumping trick won't work because the artists don't have time to design a separate animation just for the plumber to move that way. Also, your lead designer keeps micromanaging the programmers, which is driving them crazy. Your E3 demo is due in two weeks, and you know there's no way you can get it done in less than four.You'll have to cut out some of the game's biggest features just to hit your deadlines. And suddenly the investor is asking if maybe you can slash that $10 million budget down to $8 million, even if you have to fire a few people to make it happen? Welcome to video game development. In his years covering the industry, Jason Schreier has often heard developers say that any game actually released is a miracle.In Blood, Sweat, and Pixels, Schreier takes you behind the scenes of some of the biggest recent games to share never-before-told stories of the struggles and failures the development teams faced along the way. His reputation for great storytelling and fly-on-the-wall detail will provide readers with the clearest picture yet of what actually goes on behind the scenes. Each chapter will cover a different game, from major studios with nine-figure budgets to indie games with half a dozen people on their teams.The chapters will also focus on a variety of subjects in the process, from building the basics to adjusting for fan reaction post-launch. The planned games include: Pillars of Eternity Dragon Age: Inquisition Stardew Valley Diablo 3 The Witcher 3 Uncharted 4 Destiny Shovel Knight Star Wars 1313 Halo Wars Wheather you're interested in how the industry really works, or just want to know why your favorite advertized feature didn't make it into the final game, Blood, Sweat, and Pixels will give readers an unparallelled inside look at one of the biggest entertainment industries in the world.

Produktinformasjon

Oppdag Bak kulissene med Blood, Sweat, And Pixels Av Jason Schreier

Er du nysgjerrig på hvordan det virkelig er å lage videospill? Blood, Sweat, And Pixels tar deg med på en reise gjennom noen av de mest utfordrende og fascinerende aspektene ved spillutvikling. Jason Schreier, kjent for sin dyktige historiefortelling, gir deg et unikt innblikk i både triumfer og utfordringer studioene møter – fra indieutviklere til enorme spillselskaper.

Hva kan du forvente fra denne boken?

  • Bak scenen-fortellinger: Lær om de ufortalte historiene bak kjente titler som Stardew Valley og The Witcher 3.
  • Varierte perspektiver: Hver kapittel tar for seg en annen del av utviklingsprosessen, fra idémyldring til reaksjoner etter lansering.
  • Industridata: Få en forståelse av alle de økonomiske og kreative pressene som utviklerne møter daglig.

Hvorfor du bør lese Blood, Sweat, And Pixels

Hvis du elsker videospill, vil du garantert sette pris på dette blikket "bak kulissene". Boken gir ikke bare en forståelse av hvordan spill blir laget, men også hvorfor mange av våre favorittfunksjoner kanskje ikke alltid gjør det til sluttproduktet. Perfekt for både spillere og de som drømmer om en karriere i bransjen!

Detaljer om Blood, Sweat, And Pixels

  • Forfatter: Jason Schreier
  • Format: Innbundet
  • Sider: 272
  • ISBN: 978-1-5011-2864-9

Ikke gå glipp av sjansen til å oppdage hva som kreves for å lage de videospillene du elsker! Med et blikk på både motgang og suksess, vil Blood, Sweat, And Pixels Av Jason Schreier gi deg en fundamentalt ny forståelse av denne spennende industrien.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerDatamaskiner og IT
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 174,13 den billigste prisen for Blood, Sweat, And Pixels Av Jason Schreier blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste teknikk, ingeniør og primær for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
159,-
Gjennomsnittspris:
168,-
Høyeste pris:
199,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig