Building Community To Create Equitable, Inclusive And Compassionate Schools Through Relational Appro Av Joan G (University Of Strathclyde Glasgow) Mow

Building Community To Create Equitable, Inclusive And Compassionate Schools Through Relational Appro Av Joan G (University Of Strathclyde Glasgow) Mow

This book draws on an extensive international literature and policy context, from a wide range of fields of enquiry, to challenge the orthodoxies and systemic issues that serve to marginalise children and young people and lead the way for schools to become more equitable, inclusive and compassionate in their practice......
fra 1 629,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This book draws on an extensive international literature and policy context, from a wide range of fields of enquiry, to challenge the orthodoxies and systemic issues that serve to marginalise children and young people and lead the way for schools to become more equitable, inclusive and compassionate in their practice.</P><P>With a particular focus on children with social, emotional and behavioural/mental health needs, it critiques policy and practice as they pertain to behaviour management and school discipline in the UK and the USA, and offers alternative perspectives based on collaborative and relational approaches to promoting positive behaviour and building community. Each chapter features reflection points to provoke discussion as well as offering additional suggested reading, culminating in a discussion of the role of school leaders in leading for social justice.</P><P>Ultimately, this book will be of benefit to scholars, researchers and students working in the fields of behav
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This book draws on an extensive international literature and policy context, from a wide range of fields of enquiry, to challenge the orthodoxies and systemic issues that serve to marginalise children and young people and lead the way for schools to become more equitable, inclusive and compassionate in their practice.With a particular focus on children with social, emotional and behavioural/mental health needs, it critiques policy and practice as they pertain to behaviour management and school discipline in the UK and the USA, and offers alternative perspectives based on collaborative and relational approaches to promoting positive behaviour and building community. Each chapter features reflection points to provoke discussion as well as offering additional suggested reading, culminating in a discussion of the role of school leaders in leading for social justice.Ultimately, this book will be of benefit to scholars, researchers and students working in the fields of behaviour management, inclusion and special needs education, and education, policy and politics more broadly. It will also offer substantial appeal to education professionals, school leaders and those with a locus on the mental health and wellbeing of children and young people.

Produktinformasjon

Bygg fellesskap med "Building Community To Create Equitable, Inclusive And Compassionate Schools Through Relational Appro"

Oppdag mulighetene for å skape en mer rettferdig, inkluderende og medfølende skolestruktur med denne banebrytende boken av Joan G Mow fra University of Strathclyde Glasgow. Denne boken tar for seg komplekse sosiale, emosjonelle og atferdsmessige forhold som mange barn og unge møter i dagens skolesystem.

Kraften av relasjoner i skolen

"Building Community" undersøker hvordan relasjonelle tilnærminger kan revolusjonere måten vi forstår og praktiserer atferdshåndtering og skoledisiplin. Med et fokus på barn med spesielle behov, gir den kritiske perspektiver som utfordrer eksisterende normer og fremmer samarbeid for positiv atferd.

  • Internasjonal kontekst: Boken trekker på en omfattende internasjonal litteratur, og kontekst fra flere fagområder.
  • Refleksjon og diskusjon: Hver kapittel inneholder refleksjonspunkter for å provosere til diskusjon og fremme dypere forståelse.
  • Praktiske verktøy: Alternative perspektiver på atferd og undervisning presenteres gjennom samarbeidende metoder.
  • Lederskap for sosial rettferdighet: En dypdykk i rollen til skoleledere for å skape bærekraftige endringer.

Hvem vil ha glede av denne boken?

"Building Community To Create Equitable, Inclusive And Compassionate Schools" er en uvurderlig ressurs for:

  • Studenter og forskere: Innen adferdshåndtering, inkludering og spesialpedagogikk.
  • Utdanningsprofesjonelle: Lærere og skoledirigenter som ønsker å implementere endringer innen sin praksis.
  • Alle med interesse for mental helse og velvære til barn og unge.

Velg "Building Community" for å lære hvordan du kan bidra til å styrke fellesskapet i skolen og fremme et mer rettferdig læringsmiljø for alle elever.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnBuilding Community to Create Equitable, Inclusive and Compassionate Schools through Relational Approaches
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 1 629,- den billigste prisen for Building Community To Create Equitable, Inclusive And Compassionate Schools Through Relational Appro Av Joan G (University Of Strathclyde Glasgow) Mow blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
1 629,-
Gjennomsnittspris:
1 629,-
Høyeste pris:
1 629,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig