Competing on analytics, Pent brukt bok uten markeringer

Competing on analytics, Pent brukt bok uten markeringer

Competing on analytics: the new science of winning. You have more information at hand about your business environment than ever before. But are you using it to "out-think" your rivals? If not, you may be missing out on a potent competitive tool. In Competing on Analytics: The New Science of Winning, Thomas H. Davenport and Je......
fra 120,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Competing on analytics: the new science of winning. You have more information at hand about your business environment than ever before. But are you using it to "out-think" your rivals? If not, you may be missing out on a potent competitive tool. In Competing on Analytics: The New Science of Winning, Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris argue that the frontier for using data to make decisions has shifted dramatically. Certain high-performing enterprises are now building their competitive strategies around data-driven insights that in turn generate impressive business results. Their secret weapon? Analytics: sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling. Exemplars of analytics are using new tools to identify their most profitable customers and offer them the right price, to accelerate product innovation, to optimize supply chains, and to identify the true drivers of financial performance. A wealth of examples--from organizations as diverse as Amazon, Barclay's, Capital One, Harrah's, Procter & Gamble, Wachovia, and the Boston Red Sox--illuminate how to leverage the power of analytics. Forfattere: Jeanne G. Harris, Thomas H. Davenport Utgave: ukjent Språk: Engelsk Sidetall: 240 ISBN: 9781422103326 Vekt: 726 g Forla Innbindin Innbundet Utgitt: 2007 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Oppdag kraften i data med Competing on Analytics

Er du klar for å løfte din forretningsstrategi til neste nivå? Den pent brukte boken Competing on analytics gir deg innsikt i hvordan du kan bruke smarte beslutninger basert på data for å overvinne konkurrentene dine. Uten markeringer og i utmerket stand, vil denne boken være din beste venn på veien til å bli en datadrevet leder.

Hva kan du forvente av Competing on analytics?

  • Forfattere: Thomas H. Davenport og Jeanne G. Harris
  • Språk: Engelsk
  • Sidetall: 240 sider med gedigen innsikt
  • Utgitt: 2007
  • ISBN: 9781422103326
  • Vekt: 726 g
  • Innbinding: Innbundet

Hvorfor velge Competing on analytics?

Visste du at mange av dagens mest suksessfulle selskaper bygger sine strategier rundt datadrevne innsikter? I denne boken lærer du hvordan selskaper som Amazon, Procter & Gamble, og Boston Red Sox har utnyttet analyseverkøy for å identifisere lønnsomme kunder og optimalisere sine prosesser. Her får du alltså ikke bare teoretisk kunnskap, men også praktiske eksempler som kan inspirere deg.

Er dette boken for deg?

Hvis du er en leder, student eller bare nysgjerrig på hvordan data kan forbedre beslutningstaking, er Competing on analytics et must-have. Enten du jobber i finans, handel eller teknologi, vil de innsiktene du finner her være uvurderlige. Du vil lære å se mønstre i dataene dine, og anvende dem på en måte som akselererer innovasjon og forbedrer din bunnlinje.

Grip sjansen til å bli en del av den datadrevne revolusjonen! Få tak i Competing on analytics, Pent brukt bok uten markeringer fra Bokia.no i dag – din forretningsfremtid kan avhenge av det!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnCompeting on analytics, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeBokia.no

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 120,- den billigste prisen for Competing on analytics, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
120,-
Gjennomsnittspris:
120,-
Høyeste pris:
120,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig