Oppdag den unike boken Crisis Response Advertising Av Frauke Hachtmann fra University Of Nebraska-Lincoln USA, hvor du blir kjent med hvordan COVID-19 påvirket reklamebransjen på en dyptgående måte. Den gir deg et klart bilde av krisereaksjonene som utfoldet seg i en av de mest utfordrende periodene for både forbrukere og merker.
Enten du er student, forsker eller en praktiker, denne boken er et uvurderlig verktøy for enhver som ønsker å forstå krisereaksjonsreklame. Den vil gi deg:
I en verden der markedsføringslandskapet stadig er i endring, gir Crisis Response Advertising Av Frauke Hachtmann deg den kunnskapen og kompetansen du trenger for å navigere i fremtidige utfordringer.
Produktnavn | Crisis Response Advertising Insights and Implications from COVID19 |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for Crisis Response Advertising Insights and Implications from COVID19 blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.