Crisis Response Advertising  Insights and Implications from COVID19

Crisis Response Advertising Av Frauke (University Of Nebraska¿lincoln Usa) Hachtmann

This book examines the effects of COVID-19 on the advertising industry to better understand crisis response advertising.... Les mer...
fra 479,-
Tilgjengelig i 2 butikker

Produktinformasjon

Crisis Response Advertising Av Frauke Hachtmann - En Uunnværlig Ressurs for Markedsførere

Oppdag den unike boken Crisis Response Advertising Av Frauke Hachtmann fra University Of Nebraska-Lincoln USA, hvor du blir kjent med hvordan COVID-19 påvirket reklamebransjen på en dyptgående måte. Den gir deg et klart bilde av krisereaksjonene som utfoldet seg i en av de mest utfordrende periodene for både forbrukere og merker.

Bokens Innhold og Struktur

  • Trefaset Analyse: Boken deler pandemien opp i tre distinkte faser, noe som gir leserne en bedre forståelse av hvordan ulike merker og byråer tilpasset seg situasjonen.
  • Refleksjoner fra Bransjen: Les om innsiktene fra erfarne reklameprofesjonelle fra prisvinnende byråer i USA, som har navigert gjennom denne krisen.
  • Beste Praksiser: Lær om teorier og beste praksiser som er relevante ikke bare for denne pandemien, men også for fremtidige kriser. Disse verktøyene vil hjelpe deg i profesjonell sammenheng og forskning.

Hvorfor Velge Crisis Response Advertising?

Enten du er student, forsker eller en praktiker, denne boken er et uvurderlig verktøy for enhver som ønsker å forstå krisereaksjonsreklame. Den vil gi deg:

  • Teoretisk Forståelse: Dykk dypt inn i dataanalyse og identifiser sentrale temaer.
  • Praktisk Anvendelse: Få konkret innsikt med eksempler på reklamepraksis fra pandemiens forskjellige stadier.
  • Bransjeinnsikt: Nyttige refleksjoner og erfaringer fra de som har opplevd krisen på nært hold.

I en verden der markedsføringslandskapet stadig er i endring, gir Crisis Response Advertising Av Frauke Hachtmann deg den kunnskapen og kompetansen du trenger for å navigere i fremtidige utfordringer.

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Crisis Response Advertising Insights and Implications from COVID19
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 479,- den billigste prisen for Crisis Response Advertising Insights and Implications from COVID19 blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.