Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer

Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer

Den lojale kunden. Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka......
fra 225,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering

Produktinformasjon

Den lojale kunden. Det er et kjent fenomen at det er mindre kostbart og arbeidskrevende å holde på allerede eksisterende kunder enn å rekruttere nye. Men hvordan klarer man å beholde eksisterende kunder og opparbeide kundelojalitet? Denne prisbelønte boka gir inspirasjon til lojalitetsutvikling i din egen bedrift. Denne boka forsøker å gi svar på følgende spørsmål: * Hva er kundelojalitet?* Hva er det som driver fram kundelojalitet?* Hva er det som driver fram "hyperlojalitet"?* Hva skal lojalitetsføreren gjøre for å oppnå lojale kunder?* Hva blir konsekvensene av kundelojalitet? Forfattere: Gro Trude Gjestrud, Magnus Söderlund Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 290 ISBN: 9788205327412 Vekt: 816 g Forla Gyldendal Innbindin Innbundet Utgitt: 2004 Veil. pris: 0 kr

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDen lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeGyldendal

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 225,- den billigste prisen for Den lojale kunden, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
225,-
Gjennomsnittspris:
225,-
Høyeste pris:
225,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig