Design Thinking På Norsk Av Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen, Alexander Utne

Design Thinking På Norsk Av Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen, Alexander Utne

Design thinking har vokst seg fram til å bli en av verdens mest populære metodikker for innovasjon og nyskapning. Disse metodene og prinsippene brukes i dag av store og små organisasjoner, i en rekke ulike bransjer, for å utvikle produkter, tjenester, prosesser og andre typer løsninger. I en verden preget av globalis......
fra 299,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p>Design thinking har vokst seg fram til å bli en av verdens mest populære metodikker for innovasjon og nyskapning. Disse metodene og prinsippene brukes i dag av store og små organisasjoner, i en rekke ulike bransjer, for å utvikle produkter, tjenester, prosesser og andre typer løsninger. I en verden preget av globalisering, høy konkurranse, kravstore kunder, teknologiske muligheter, men også betydelige utfordringer relatert til bærekraft og miljø, er design thinking som innovasjonsmetodikk mer aktuell enn noen gang.</p><br/><p>Dette er den første <em>norske</em> læreboken om design thinking. Boken gir en praktisk innføring i metodene og de ulike fasene og prinsippene som design thinking baserer seg på, og den kombinerer faglig teori med konkrete verktøy og eksempler. Vårt mål er at du kan bruke den som et veikart i ditt eget innovasjonsarbeid. Boken retter seg mot studenter, gründere, ledere, konsulenter, markedsførere og andre som jobber med innovasjon og utvikling. Det kreves ingen spesielle forkunnskaper, verken for at du skal forstå innholdet i boken, eller for at du skal kunne ta i bruk design thinking-metodikken.</p
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Design thinking har vokst seg fram til å bli en av verdens mest populære metodikker for innovasjon og nyskapning. Disse metodene og prinsippene brukes i dag av store og små organisasjoner, i en rekke ulike bransjer, for å utvikle produkter, tjenester, prosesser og andre typer løsninger. I en verden preget av globalisering, høy konkurranse, kravstore kunder, teknologiske muligheter, men også betydelige utfordringer relatert til bærekraft og miljø, er design thinking som innovasjonsmetodikk mer aktuell enn noen gang.Dette er den første norske læreboken om design thinking. Boken gir en praktisk innføring i metodene og de ulike fasene og prinsippene som design thinking baserer seg på, og den kombinerer faglig teori med konkrete verktøy og eksempler. Vårt mål er at du kan bruke den som et veikart i ditt eget innovasjonsarbeid. Boken retter seg mot studenter, gründere, ledere, konsulenter, markedsførere og andre som jobber med innovasjon og utvikling. Det kreves ingen spesielle forkunnskaper, verken for at du skal forstå innholdet i boken, eller for at du skal kunne ta i bruk design thinking-metodikken.

Produktinformasjon

Oppdag Innovasjon med Design Thinking På Norsk

Er du klar for å ta ditt innovasjonsarbeid til neste nivå? Med Design Thinking På Norsk av Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen, og Alexander Utne, får du en praktisk veiledning til en av de mest ettertraktede metodikkene for nyskapning og problemløsning. Denne boken gir en grundig innføring i hvordan design thinking kan brukes i forskjellige bransjer, og er perfekt for både nybegynnere og erfarne innovatører.

Hvorfor Velge Design Thinking?

  • Praktisk tilnærming: Boken gir deg konkrete verktøy og eksempler som du enkelt kan implementere.
  • Inkluderer alle: Uansett om du er student, gründer, eller leder, finnes det noe for deg.
  • Ingen forkunnskaper nødvendig: Alle kan forstå stoffet og anvende metodikken.
  • Teori + Praksis: Forfatterne kombinerer faglig teori med håndgripelige eksempler for optimal læring.

Bokens Innhold og Struktur

Utforsk design thinking gjennom en rekke faser og prinsipper som er lettfattelige og intuitive. Boken er på 169 sider og tar deg gjennom:

  • Introduksjon til design thinking
  • Mdeteoder og verktøy for ideutvikling
  • Innovasjonsprosesser og implementering
  • Case-studier fra virkeligheten

Forlag og Utgivelsesdetaljer

Forlag: Cappelen Damm AS

Utgave: 1. utg.

Språk: Norsk (Bokmål)

ISBN: 9788202782559

Vekt: 350 g

Utgitt: 2023

Veil. pris: 319 NOK

Er dette boken for deg?

Design Thinking På Norsk det ideelle valget! Ta steget, og la deg inspirere av de mest moderne metodene for kreativ problemløsning. Boken er ikke bare en ressurs; det er et verdifullt veiledningsverktøy for alle som ønsker å drive utvikling og innovasjon fremover.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkNorsk
FormatPaperback
Størrelse
Produktvekt348 g
Høyde240 mm
Bredde170 mm
Tykkelse11 mm
Generelt
Sett
Nei
Antall sider170 Sider
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 299,- den billigste prisen for Design Thinking På Norsk Av Håvar Brattli, Niels Frederik Garmann-Johnsen, Alexander Utne blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
255,-
Gjennomsnittspris:
282,-
Høyeste pris:
319,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig