
ny
Didaktikk for barnehagelærere: en innføring Pent brukt bok uten markeringer
fra 220,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Didaktikk for barnehagelærere: en innføring. En grundig innføringsbok i didaktikk og didaktisk tenkning for barnehagelærerutdanningen. Den bygger på Arve Gunnestads klassiker «Didaktikk for førskolelærere». Han tar for seg aktuelle didaktiske begrep og modeller i lys av behov, forutsetninger og bestemmelsen om medvirkning hos barn, ansatte og foreldre. Han skriver utfyllende om barns medvirkning, lyttende pedagogikk, dokumentasjon, danningsbegrepet. Boka har også kapitler om flerkulturell didaktikk og om individuelle opplæringsplaner for barn med spesielle behov. Boka er i tråd med nyere forskning, nyere offentlige utredninger, rammeplan og lovverk. Arve Gunnestad er dosent i pedagogikk ved Dronning Mauds Minne Høgskole for barnehagelærerutdanning/DMMH i Trondheim. Forfattere: Arve Gunnestad Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 259 ISBN: 9788215022659 Vekt: 504 g Forla Aschehoug & Co Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 489 kr Kategori: Pedagogikk
Topplisten: Other Brand Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Didaktikk for barnehagelærere: en innføring Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 220,- den billigste prisen for Didaktikk for barnehagelærere: en innføring Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Introduksjon til kognitiv pedagogikkPhilosophy of Psychology: Contemporary ReadingsThe Animal and the Thinker Instinct Reason and the Dance of Our Divided SelvesDidaktiken after Vygotskij
Före Bornholmsmodellen 150 bildkortBe Who You Want Unlocking the Science of Personality ChangeCulture and PsychologyHow to Babysit a Grandma
Synchronicity An Acausal Connecting Principle. From Vol. 8. of the Collected Works of C. G. JungSelf PsychologyEnhancing Teaching Practice in Higher EducationRethinking Teacher Professional Development Designing and Researching How Teachers Learn