Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer

Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer

Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i for......
fra 199,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Boken starter med å sette digitalisering i et strategisk perspektiv, før den går inn på enheter og teknologier som gjør digitaliseringen mulig. Deretter tar den for seg forretningssystemer, før den fortsetter med aktuelle temaer som sosiale medier, store data og digital markedsføring. Boken avsluttes med kapitler om datasikkerhet og grønn IT. Boken passer for økonomi- og samfunnsfaglige studier, ingeniør- og teknologistudier og for praktikere som ønsker en bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og forretningssystemer på høyskolenivå, blant annet på NITH, BI og på Høgskulen på Vestlandet, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier, teknologiledelse, strategi og virksomhetsutvikling. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning. "De fleste har et bilde av en robot som en maskin i et produksjonslokale, eller en menneskelignende maskin fra populærkulturen. Dette er fysiske roboter, men det fins også virtuelle roboter, som strengt tatt er programvare. Et eksempel på dette er en robot som går gjennom kundedataene i en bedrift, plukker ut de kundene som bedriften holder på å miste etter gitte kjennetegn, og foretar handlinger overfor disse kundene for at de skal forbli kunder." Forfattere: Tarjei Alvær Heggernes Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 313 ISBN: 9788245022469 Vekt: 970 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2017 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker
Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok med markeringer
Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
199,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Boken starter med å sette digitalisering i et strategisk perspektiv, før den går inn på enheter og teknologier som gjør digitaliseringen mulig. Deretter tar den for seg forretningssystemer, før den fortsetter med aktuelle temaer som sosiale medier, store data og digital markedsføring. Boken avsluttes med kapitler om datasikkerhet og grønn IT. Boken passer for økonomi- og samfunnsfaglige studier, ingeniør- og teknologistudier og for praktikere som ønsker en bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og forretningssystemer på høyskolenivå, blant annet på NITH, BI og på Høgskulen på Vestlandet, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier, teknologiledelse, strategi og virksomhetsutvikling. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning. "De fleste har et bilde av en robot som en maskin i et produksjonslokale, eller en menneskelignende maskin fra populærkulturen. Dette er fysiske roboter, men det fins også virtuelle roboter, som strengt tatt er programvare. Et eksempel på dette er en robot som går gjennom kundedataene i en bedrift, plukker ut de kundene som bedriften holder på å miste etter gitte kjennetegn, og foretar handlinger overfor disse kundene for at de skal forbli kunder." Forfattere: Tarjei Alvær Heggernes Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 313 ISBN: 9788245022469 Vekt: 970 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2017 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker
Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok med markeringer
Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
199,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Digital forretningsforståelse. Alle virksomheter har nå digital strategi som en naturlig del av sine planer. Kravene til at ledere på alle nivå i bedriften skal kunne forstå og utvikle en digital strategi, er betydelig skjerpet de senere årene. Denne boken gir grunnleggende forståelse for hvordan det digitale griper inn i forretningsdrift. Boken starter med å sette digitalisering i et strategisk perspektiv, før den går inn på enheter og teknologier som gjør digitaliseringen mulig. Deretter tar den for seg forretningssystemer, før den fortsetter med aktuelle temaer som sosiale medier, store data og digital markedsføring. Boken avsluttes med kapitler om datasikkerhet og grønn IT. Boken passer for økonomi- og samfunnsfaglige studier, ingeniør- og teknologistudier og for praktikere som ønsker en bedre forståelse av hvordan det digitale griper inn i arbeidshverdagen, og hvordan det støtter en bedrifts verdiskaping. Tarjei Alvær Heggernes er utdannet cand.merc. ved NHH. Han har siden 2000 undervist innenfor fagfeltet strategisk bruk av IT og forretningssystemer på høyskolenivå, blant annet på NITH, BI og på Høgskulen på Vestlandet, der han i dag jobber som høgskolelektor. Noen av emnene han har undervist i, er informasjonssystemer, informasjonsledelse, Business Intelligence, sosiale medier, teknologiledelse, strategi og virksomhetsutvikling. Han er også lidenskapelig opptatt av å bruke det digitale som verktøy i sin egen undervisning. "De fleste har et bilde av en robot som en maskin i et produksjonslokale, eller en menneskelignende maskin fra populærkulturen. Dette er fysiske roboter, men det fins også virtuelle roboter, som strengt tatt er programvare. Et eksempel på dette er en robot som går gjennom kundedataene i en bedrift, plukker ut de kundene som bedriften holder på å miste etter gitte kjennetegn, og foretar handlinger overfor disse kundene for at de skal forbli kunder." Forfattere: Tarjei Alvær Heggernes Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 313 ISBN: 9788245022469 Vekt: 970 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2017 Veil. pris: 0 kr Kategori: Bøker

Produktinformasjon

Oppdag Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer

Er du klar for å ta ditt digitale perspektiv til neste nivå? Bokverket Digital forretningsforståelse gir deg innsikten du trenger for å forstå hvordan digitale strategier påvirker virksomheten din. Uten markeringer og i pent brukt stand, er denne boken den ideelle ressursen for både studenter og praktikere som ønsker å dykke inn i det digitale landskapet.

Hvorfor velge denne boken?

  • Omfattende innhold: Boken skisserer hvordan d digitalisering spiller en sentral rolle i moderne forretningsdrift, fra strategisk planlegging til implementering.
  • Ekspertinnsikt: Forfatteren, Tarjei Alvær Heggernes, er en erfaren høyskolelektor med bakgrunn i strategisk bruk av IT. Du får følge hans dyptgående analyser og anbefalinger.
  • Relevante emner: Kapitlene om sosiale medier, store data, digital markedsføring og datasikkerhet gir en helhetlig forståelse av det digitale økosystemet.

Detaljer om boken

  • Forlag: Fagbokforlaget
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Utgitt: 2017
  • ISBN: 9788245022469
  • Sidetall: 313
  • Format: Heftet
  • Vekt: 970 g

Hvordan kan Digital forretningsforståelse hjelpe deg?

Forståelse av det digitale landskapet er ikke lenger et valg, men en nødvendighet for ledere på alle nivåer. Boken gir deg verktøyene for å utvikle en solid digital strategi som er tilpasset din virksomhets unike behov. Enten du er student eller praktiker, vil du finne verdifull informasjon og praktiske tips som kan anvendes direkte i arbeidslivet.

Klar for å forbedre din digitale forretningsforståelse? Sikre deg et eksemplar av Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer i dag, og ta det første skrittet mot å mestre digitaliseringen i din virksomhet!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDigital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeFagbokforlaget

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 199,- den billigste prisen for Digital forretningsforståelse, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
199,-
Gjennomsnittspris:
199,-
Høyeste pris:
220,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig