Nynorskdidaktikk Av Hjalmar Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorskdidaktikk Av Hjalmar Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Den norske språksituasjonen fører til at ein som lærar kan få ansvaret for norskundervisninga i reine bokmålsklasser, reine nynorskklasser og i klasser der elevane har ulikt hovudmål. Alle lærarar skal kunne gi god opplæring i norsk, både til elevar som har nynorsk som sidemål, og til elevar som har nynorsk som hovudmål. Denn......
fra 325,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Den norske språksituasjonen fører til at ein som lærar kan få ansvaret for norskundervisninga i reine bokmålsklasser, reine nynorskklasser og i klasser der elevane har ulikt hovudmål. Alle lærarar skal kunne gi god opplæring i norsk, både til elevar som har nynorsk som sidemål, og til elevar som har nynorsk som hovudmål. Denne boka tek sikte på å gi eit didaktisk grunnlag for å gi god undervisning i nynorsk, uavhengig av denlokale språksituasjonen. Boka er skriven med utgangspunkt i siste utgåve av læreplanverket (LK20) og har eigne kapittel om nynorsk som både hovudmål og sidemål, nynorsk barne- og ungdomslitteratur, nynorsk fagskriving og andre inngangar til nynorskdidaktikk. <br/> <br/>Hjalmar Eiksund er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Han har undervisningserfaring frå ungdoms- og vidaregåande trinn, og arbeider i dag i hovudsak ved grunnskulelærarutdanningane. I forskinga si er han oppteken av skriving på barne- og ungdomstrinn, sosiolingvistikk og dialektkunnskap. <br/> <br/>Gudrun Kløve Juuhl er førsteamanuensis i norsk ved Høgskulen i Volda. Ho arbeider i barnehagelærarutdanninga og ved master i grunnskulelærarutdanning. I forskinga si er ho oppteken av barn og ungdoms eigne tekstar, skriving og literacy-praksisar. <br/> <br/>Kristin Kibsgaard Sjøhelle er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Ho arbeider ved master grunnskolelærarutdanning og praktisk-pedagogisk utdanning, og har undervisningserfaring frå ungdoms- og vidaregåande trinn. I forskinga si er ho særleg oppteken av nynorsk som sidemål og skrivedidaktikk.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Den norske språksituasjonen fører til at ein som lærar kan få ansvaret for norskundervisninga i reine bokmålsklasser, reine nynorskklasser og i klasser der elevane har ulikt hovudmål. Alle lærarar skal kunne gi god opplæring i norsk, både til elevar som har nynorsk som sidemål, og til elevar som har nynorsk som hovudmål. Denne boka tek sikte på å gi eit didaktisk grunnlag for å gi god undervisning i nynorsk, uavhengig av denlokale språksituasjonen. Boka er skriven med utgangspunkt i siste utgåve av læreplanverket (LK20) og har eigne kapittel om nynorsk som både hovudmål og sidemål, nynorsk barne- og ungdomslitteratur, nynorsk fagskriving og andre inngangar til nynorskdidaktikk. Hjalmar Eiksund er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Han har undervisningserfaring frå ungdoms- og vidaregåande trinn, og arbeider i dag i hovudsak ved grunnskulelærarutdanningane. I forskinga si er han oppteken av skriving på barne- og ungdomstrinn, sosiolingvistikk og dialektkunnskap. Gudrun Kløve Juuhl er førsteamanuensis i norsk ved Høgskulen i Volda. Ho arbeider i barnehagelærarutdanninga og ved master i grunnskulelærarutdanning. I forskinga si er ho oppteken av barn og ungdoms eigne tekstar, skriving og literacy-praksisar. Kristin Kibsgaard Sjøhelle er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Ho arbeider ved master grunnskolelærarutdanning og praktisk-pedagogisk utdanning, og har undervisningserfaring frå ungdoms- og vidaregåande trinn. I forskinga si er ho særleg oppteken av nynorsk som sidemål og skrivedidaktikk.

Produktinformasjon

Nynorskdidaktikk Av Hjalmar Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Trenger du å styrke norskundervisningen, uansett språksituasjon? Da er Nynorskdidaktikk boken for deg! Denne nyttige ressursen tar sikte på å gi dydaktisk grunnlag for effektiv undervisning i nynorsk, enten du jobber med elever som har nynorsk som hovedmål eller sidemål.

Om innholdet i Nynorskdidaktikk

Boken er skrevet med utgangspunkt i det nyeste læreplanverket (LK20) og tilbyr en dypere forståelse av:

  • Nynorsk som hovedmål og sidemål
  • Nynorsk barne- og ungdomslitteratur
  • Nynorsk fagskriving
  • Diverse tilnærminger til nynorskdidaktikk

For fagfolk i norskdidaktikk

Forfatterne av Nynorskdidaktikk er anerkjente pedagoger fra Høgskulen i Volda. Hjalmar Eiksund deler sin omfattende erfaring fra ungdoms- og videregående skole og fokuserer på emner som skriving og sosio-linguistikk. Gudrun Kløve Juuhl har spesialisert seg på barns egne tekster og literacy-praksiser. Kristin Kibsgaard Sjøhelle bidrar med sin ekspertise i nynorsk som sidemål og skrivedidaktikk.

Hvorfor velge Nynorskdidaktikk?

Denne boken er ideell for lærere og lærerstudenter som ønsker å:

  • Forstå nåtidens norske språksituasjon bedre
  • Tilpasse undervisningen for varierte klasser
  • Få inspirasjon til kreativ undervisning i nynorsk

Enten du er en erfaren lærer eller ny i gamet, vil Nynorskdidaktikk gi deg verktøyene du trenger for å lykkes med nynorskundervisningen. Ikke la språket være en hindring – gjør det til en mulighet!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 325,- den billigste prisen for Nynorskdidaktikk Av Hjalmar Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
279,-
Gjennomsnittspris:
296,-
Høyeste pris:
349,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig