Why Does The Pedlar Sing? Av Paul Feldwick

Why Does The Pedlar Sing? Av Paul Feldwick

Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today¿s celebrities who launch their own multi-million dollar brands. There are good reasons for this; we no......
fra 261,63
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today¿s celebrities who launch their own multi-million dollar brands. There are good reasons for this; we now understand better than ever before the psychological and sociological reasons why apparent frivolity creates serious business benefits. <div><br></div><div>And yet the advertising business today seems reluctant to embrace its powerful links with popular culture. Misled on one side by managerial myths of rationality and logic, and on the other by a cultish misunderstanding of ¿creativity¿, it risks forgetting how to appeal to the public, and how to build successful brands. As a result, evidence suggests, today¿s advertising is less liked and less effective than ever before. </div><div><br></div><div>But it is not too late to reverse this trend. Advertisers and age
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Throughout history, selling and entertainment have gone hand in hand - from the medieval pedlar and the medicine show, to generations of TV commercials featuring song and dance, comedy, and cartoon animals, right up to today's celebrities who launch their own multi-million dollar brands. There are good reasons for this; we now understand better than ever before the psychological and sociological reasons why apparent frivolity creates serious business benefits. And yet the advertising business today seems reluctant to embrace its powerful links with popular culture.Misled on one side by managerial myths of rationality and logic, and on the other by a cultish misunderstanding of 'creativity', it risks forgetting how to appeal to the public, and how to build successful brands. As a result, evidence suggests, today's advertising is less liked and less effective than ever before. But it is not too late to reverse this trend.Advertisers and agencies who read this book will rediscover why the pedlar sings, and despite what we've all been told, why people do buy from clowns. They will be inspired to make their advertising more popular, more famous, more fun again - and much more effective. 'This is a fabulous book....It is possibly the book I would most highly recommend to anyone in marketing.' Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy

Produktinformasjon

Oppdag Kraften Bak "Why Does The Pedlar Sing? Av Paul Feldwick"

Er du interessert i reklame og markedsføring? I så fall er "Why Does The Pedlar Sing?" en bok du ikke vil gå glipp av! Paul Feldwick utforsker de dype forbindelsene mellom underholdning og salg gjennom historien, fra de tidlige handelsmennene med sine sanger til moderne hjernekraft i dagens reklameverden.

Hvorfor Skal Du Lese "Why Does The Pedlar Sing?"

  • Unik Innsikt: Oppdag hvordan tilsynelatende useriøse metoder kan skape seriøse forretningsfordeler.
  • Historisk Perspektiv: Fra middelalderens handelsmenn til dagens kjendismarkedsføring, lær hvordan underholdning alltid har vært en viktig del av salgsstrategier.
  • Praktiske Tips: Gi reklamekampanjene dine liv med inspirerende ideer som gjør dem mer populære og effektive.

En Nøkkelbok for Markedsførere

Rory Sutherland, viseadministrerende direktør i Ogilvy, omtaler dette som "muligens den boken jeg vil anbefale mest til alle innen markedsføring." Dette er en bok som har potensial til å transformere din forståelse av reklame.

Hva Du Vil Lære fra Boken

Feldwick tar oss med på en reise gjennom psykologi og sosiologi, og forklarer hvorfor kreativitet og humor er nøkkelen til å tiltrekke seg publikum. Leserne vil oppdage:

  • Hvorfor folk tiltrekkes av humor og underholdning i reklame.
  • Hvordan man kan unngå de vanligste fallgruvene innen reklame, slik som overdreven logikk og mangel på kreativitet.
  • Metoder for å forbedre merkevarens popularitet og engasjement.

Konklusjon

Er du klar for å føre reklamen din opp til neste nivå? Med "Why Does The Pedlar Sing? Av Paul Feldwick", får du tilgang til uvurderlige innsikter som kan gi din markedsføringsstrategi et nytt liv. Ikke gå glipp av muligheten til å lære av en av de mest tankevekkende stemmene innen reklameverdenen!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
SjangerBusinesslitteratur, Økonomi og jus
FormatPaperback
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 261,63 den billigste prisen for Why Does The Pedlar Sing? Av Paul Feldwick blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
239,-
Gjennomsnittspris:
247,-
Høyeste pris:
261,63
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig