The Brand Book Av Daryl Fielding

The Brand Book Av Daryl Fielding

Wonderful book which I couldn't put down. - Charlie Marshall, CEO & Founder, LoafA healthy blast of brutally honest common sense. - Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy UKThis needs to be in all marketing/communication colleges. - Malcolm Poynton, Executive Global Chief Creative Officer, Cheil WorldwideThe Brand Book provid......
fra 261,63
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Wonderful book which I couldn''t put down. - Charlie Marshall, CEO & Founder, LoafA healthy blast of brutally honest common sense. - Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy UKThis needs to be in all marketing/communication colleges. - Malcolm Poynton, Executive Global Chief Creative Officer, Cheil WorldwideThe Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws on her experiences of creating new brand strategies across a wide range of categories. Real world examples and case studies, including images from well-known brand campaigns, are used to illustrate the principles that underpin the best of brand practice. The final chapter includes handy templates and checklists to help you develop your own brand.*A number one bestseller in branding and logo design* November 2022

Produktinformasjon

Oppdag kraften i merkevarebygging med The Brand Book Av Daryl Fielding

The Brand Book er ikke bare en bok, det er en helmig key til å navigere i den spennende verden av merkevarebygging. Skriftlig med en lettfattelig og engasjerende stil, gir Daryl Fielding deg en praktisk guide til merkeverdenen, perfekt for både nybegynnere og erfarne markedsførere.

Hva kan du forvente fra The Brand Book?

  • Jargonfritt språk: Boken er skrevet uten kompliserte fagord, noe som gjør den tilgjengelig for alle.
  • Reelle eksempler: Feltet drar nytte av virkelige case-studier og eksempler fra kjente merkevarer som illustrerer beste praksis.
  • Praktiske verktøy: Det siste kapittelet inneholder maler og sjekklister for å hjelpe deg med å utvikle ditt eget merke.

Hvorfor lese The Brand Book Av Daryl Fielding?

Denne boken gir deg en solid fundament for å forstå hva som virkelig fungerer i merkevarebygging. Med innsikter fra bransjeledere og kreative som har vært i spill i mange år, er dette boka som burde finnes på alle markedsførings- og kommunikasjonsstudier.

Bonus: Innflytelsesrik feedback!

“En fantastisk bok jeg ikke kunne legge fra meg.” - Charlie Marshall, CEO & Founder, Loaf

“En sunn dose brutalt ærlig sunn fornuft.” - Rory Sutherland, Vice Chairman, Ogilvy UK

“Dette bør være i alle markedsførings- og kommunikasjonskoler.” - Malcolm Poynton, Executive Global Chief Creative Officer, Cheil Worldwide

Ikke gå glipp av sjansen til å styrke din merkevareforståelse - skaff deg The Brand Book Av Daryl Fielding i dag, og bli en mester i merkevarebygging!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnFielding Daryl The Brand Book
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 261,63 den billigste prisen for The Brand Book Av Daryl Fielding blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
239,2
Gjennomsnittspris:
263,-
Høyeste pris:
282,-
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig