Franchise av Børge Nilssen

Franchise av Børge Nilssen

Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter. Franchise er en utbredt måte å drive forretningsvirksomhet på, og blir brukt i alle områder av næringslivet for å effektivisere distribusjon av virksomhetens kjerneprodukter eller tjenester. Franchise som metode er gjennomgripende for bedriften, og er like mye en må......
fra 290,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter, Pent brukt bok med markeringer
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
290,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter. Franchise er en utbredt måte å drive forretningsvirksomhet på, og blir brukt i alle områder av næringslivet for å effektivisere distribusjon av virksomhetens kjerneprodukter eller tjenester. Franchise som metode er gjennomgripende for bedriften, og er like mye en måte å organisere bedriften på som en metode for distribusjon og salg. Denne boken viser hvordan franchise som organisasjonsform skaper verdier for franchisegiver, franchisetaker og kunde. Boken forklarer hvordan man skaper et franchisekonsept, og hvordan man utvikler de ulike delene av franchisesystemet: franchiseavtalen, franchisepakken og den lokale enheten. Den viser muligheter og problemstillinger som franchisegiver og franchisetaker må forholde seg til. Et franchisesamarbeid er et samarbeid mellom selvstendige parter. Gjennom samarbeidet skal de legge grunnlaget for at kunden oppsøker virksomheten gang etter gang. Boken legger grunnlaget for å forstå de prosessene som danner basisen i all franchise. Børge Nilssen har arbeidet med franchise siden 1972 gjennom etableringen av Norges Franchise Forening og som styremedlem og styreleder. Han har bred erfaring fra varehandelen gjennom sitt arbeid med butikkutvikling og etablering i Narvesen, Joh. Johannson og Hewlett-Packard. Han startet Effectum Franchise Consulting i 1987 og har arbeidet med de fleste av Norges 300 franchisesystemer. Forfattere: Børge Nilssen Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 192 ISBN: 9788245004519 Vekt: 371 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 579 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter, Pent brukt bok med markeringer
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
290,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Franchise: verdiøkende samarbeid mellom selvstendige parter. Franchise er en utbredt måte å drive forretningsvirksomhet på, og blir brukt i alle områder av næringslivet for å effektivisere distribusjon av virksomhetens kjerneprodukter eller tjenester. Franchise som metode er gjennomgripende for bedriften, og er like mye en måte å organisere bedriften på som en metode for distribusjon og salg. Denne boken viser hvordan franchise som organisasjonsform skaper verdier for franchisegiver, franchisetaker og kunde. Boken forklarer hvordan man skaper et franchisekonsept, og hvordan man utvikler de ulike delene av franchisesystemet: franchiseavtalen, franchisepakken og den lokale enheten. Den viser muligheter og problemstillinger som franchisegiver og franchisetaker må forholde seg til. Et franchisesamarbeid er et samarbeid mellom selvstendige parter. Gjennom samarbeidet skal de legge grunnlaget for at kunden oppsøker virksomheten gang etter gang. Boken legger grunnlaget for å forstå de prosessene som danner basisen i all franchise. Børge Nilssen har arbeidet med franchise siden 1972 gjennom etableringen av Norges Franchise Forening og som styremedlem og styreleder. Han har bred erfaring fra varehandelen gjennom sitt arbeid med butikkutvikling og etablering i Narvesen, Joh. Johannson og Hewlett-Packard. Han startet Effectum Franchise Consulting i 1987 og har arbeidet med de fleste av Norges 300 franchisesystemer. Forfattere: Børge Nilssen Utgave: 2 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 192 ISBN: 9788245004519 Vekt: 371 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 579 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring

Produktinformasjon

Oppdag Franchise av Børge Nilssen

Franchise av Børge Nilssen er en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å forstå dynamikken i franchisemodellen. Med sin omfattende erfaring, som strekker seg tilbake til 1972, deler Nilssen innsikt og strategier som kan hjelpe selvstendige parter til å skape vellykkede samarbeid.

Hva kan du forvente av denne boken?

  • Verdiøkende samarbeid: Lær hvordan et franchisesamarbeid kan generere verdi for både franchisegiver og franchisetaker, samt kunden.
  • Praktiske verktøy: Få en dypere forståelse av hvordan man utvikler et franchisekonsept, inkludert franchiseavtalen og franchisepakken.
  • Problemstillinger og muligheter: Naviger gjennom utfordringer og finne løsninger som sørger for et bærekraftig samarbeid.

Innhold og detaljer

Boken er utformet som en veiledning og bortsett fra nyttige tips, inneholder den også 192 sider med grundig informasjon. Den er tilgjengelig på Norsk (Bokmål) og veier 371 g. Med en ISBN på 9788245004519 og utgitt av Vigmostad & Bjørke AS, er dette en bok du ikke vil gå glipp av.

Forfatterens bakgrunn

Børge Nilssen er en kjent skikkelse innen franchise i Norge. Han har bygget opp Norges Franchise Forening og har vært en nøkkelperson i utviklingen av mange av de 300 franchisesystemene i landet. Hans erfaring strekker seg fra detaljhandel til konsulenttjenester, noe som gir boken en unik vinkel som både teoretisk og praktisk.

Er dette boken for deg?

Enten du er en potensiell franchisetaker, en franchisegiver, eller bare nysgjerrig på franchisemodellen, gir «Franchise av Børge Nilssen» deg den nødvendige kunnskapen for å lykkes. Med fokus på samarbeid, fremtidige muligheter og strategisk tenkning, er denne boken den perfekte guiden for å navigere i franchisens verden.

Ikke vent med å ta steget inn i franchisens spennende verden – bestill din kopi i dag!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnFranchise av Børge Nilssen
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 290,- den billigste prisen for Franchise av Børge Nilssen blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
290,-
Gjennomsnittspris:
290,-
Høyeste pris:
290,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig