Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen

Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen

Andreutgaven av Varehandelsledelse vektlegger kunde- og handleopplevelsen, der digitaliseringen og kommunikasjon og salg gjennom flere kanaler gir handelens ledere nye utfordringer.Etter en orientering i markedet, behandles sortimentsopplevelsen, innbefattet kjedenes egne merker, prisopplevelsen og lokaliseringsopplevelsen. P......
fra 310,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Andreutgaven av Varehandelsledelse vektlegger kunde- og handleopplevelsen, der digitaliseringen og kommunikasjon og salg gjennom flere kanaler gir handelens ledere nye utfordringer. Etter en orientering i markedet, behandles sortimentsopplevelsen, innbefattet kjedenes egne merker, prisopplevelsen og lokaliseringsopplevelsen. Personalledelse og kundeservice har egen seksjon med rekruttering, kompetanse og motivasjon hos medarbeidere og ledere, serviceopplevelsen og salgsopplevelsen. Digitale medier inngår når butikken skal utformes. Flerkanal-, krysskanal- og omnikanal varehandel blir diskutert ut fra kjøpsprosessen. Ved utformingen av butikken vektlegges visuell kommunikasjon, der samspill med nettbutikk og nye medier diskuteres. Som i førsteutgaven behandles sentrale nøkkeltall for styring, innbefattet svinnforebygging og tiltak. Hvert kapittel inneholder en aktuell øvingsoppgave. Boken formidler en helhetlig forretningsforståelse, der målet er å bidra til markeds- og kundeorienterte handelsbedrifter gjennom kvalifiserte ledere. Med strategiske og operative innfallsvinkler er boken aktuell for fagmiljøer i fagområdet og for ledere og medarbeidere innenfor varehandel. Boken kan med fordel leses av studenter som studerer innenfor tilhørende og tilstøtende fagområder. Jan Ivar Fredriksen er dosent i markedsføring varehandelsledelse ved Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge med arbeidsoppgaver innen forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse. Fra 1992 til 2016 var han tilknyttet Norges Varehandelshøyskole og Handelshøyskolen BI.I tillegg til sin akademiske karriere har han variert praksis fra både dagligvarehandel, faghandel, bank og helseforetak. Å bygge bro mellom forskningsbasert teori og beste praksis har høyeste prioritet.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Andreutgaven av Varehandelsledelse vektlegger kunde- og handleopplevelsen, der digitaliseringen og kommunikasjon og salg gjennom flere kanaler gir handelens ledere nye utfordringer.Etter en orientering i markedet, behandles sortimentsopplevelsen, innbefattet kjedenes egne merker, prisopplevelsen og lokaliseringsopplevelsen. Personalledelse og kundeservice har egen seksjon med rekruttering, kompetanse og motivasjon hos medarbeidere og ledere, serviceopplevelsen og salgsopplevelsen.Digitale medier inngår når butikken skal utformes. Flerkanal-, krysskanal- og omnikanal varehandel blir diskutert ut fra kjøpsprosessen. Ved utformingen av butikken vektlegges visuell kommunikasjon, der samspill med nettbutikk og nye medier diskuteres.Som i førsteutgaven behandles sentrale nøkkeltall for styring, innbefattet svinnforebygging og tiltak.Hvert kapittel inneholder en aktuell øvingsoppgave.Boken formidler en helhetlig forretningsforståelse, der målet er å bidra til markeds- og kundeorienterte handelsbedrifter gjennom kvalifiserte ledere. Med strategiske og operative innfallsvinkler er boken aktuell for fagmiljøer i fagområdet og for ledere og medarbeidere innenfor varehandel. Boken kan med fordel leses av studenter som studerer innenfor tilhørende og tilstøtende fagområder.Jan Ivar Fredriksen er dosent i markedsføring varehandelsledelse ved Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge med arbeidsoppgaver innen forskning, kursutvikling og undervisning i varehandelsledelse. Fra 1992 til 2016 var han tilknyttet Norges Varehandelshøyskole og Handelshøyskolen BI.I tillegg til sin akademiske karriere har han variert praksis fra både dagligvarehandel, faghandel, bank og helseforetak. Å bygge bro mellom forskningsbasert teori og beste praksis har høyeste prioritet.

Produktinformasjon

Oppdag Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen

Er du på jakt etter en omfattende forståelse av moderne varehandelsledelse? Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen er boken som gir deg verktøyene for å lykkes i dagens kontinuerlig skiftende detaljhandelslandskap. Med over 344 sider fylt med essensiell informasjon, tilbyr denne boken en helhetlig tilnærming til hvordan du kan optimalisere kundeopplevelsen og håndtere utfordringene som følger av digitaliseringen.

Kjerneinnhold i boken

  • Flerkanalstrategier: Forstå hvordan du kan navigere i en verden der kunder forventer sømløs kommunikasjon på tvers av ulike plattformer.
  • Kundeopplevelse: Få innsikt i hvordan sortimentsopplevelsen og prisopplevelsen påvirker kundenes valgmuligheter.
  • Personalledelse: Lær om viktigheten av rekruttering, kompetanseheving og motivasjon for både ledere og ansatte.
  • Visuell kommunikasjon: Undersøk hvordan designet av butikken ikke bare skal tiltrekke kunder, men også forbedre salgsopplevelsen.
  • Praktiske øvelser: Hvert kapittel inkluderer aktuelle øvingsoppgaver for å styrke din forståelse og anvendelse av teoriene.

Forfatterens bakgrunn

Jan Ivar Fredriksen er en erkjent ekspert innen varehandelsledelse, med erfaring fra både akademia og praksis. Han jobber som dosent ved Handelshøyskolen ved Universitetet i Sørøst-Norge og har tidligere vært tilknyttet Norges Varehandelshøyskole og Handelshøyskolen BI. Med hans sterke bro mellom teori og praksis, tilbyr han uvurderlige perspektiver som er essensielle for dagens handelsledere.

Hvorfor velge Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen?

Enten du er student, leder eller medarbeider i detaljhandelen, gir denne boken en dypere forståelse av forretningsstrategier som kan sette deg i front i bransjen. Fra svinnforebygging til omnikanalstrategier, gir denne boken deg alt du trenger for å ta informerte beslutninger og drive salget fremover.

Ikke gå glipp av sjansen til å utvide din kunnskap og kompetanse innen varehandel – skaff deg Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen i dag!

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkNorsk
Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 310,- den billigste prisen for Varehandelsledelse Av Jan Ivar Fredriksen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
310,-
Gjennomsnittspris:
310,-
Høyeste pris:
310,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig