
Frist meg ikke inn i ledelse
Den kontroversielle klassikeren fra 2014 er nå tilbake i ny utgave. Hvorfor ønsker du egentlig å bli leder? Hvis du ønsker det, da. Det kan jo både ta knekken på karrieren din og i verste fall være direkte helseskadelig. På toppen av det hele er sjansen stor for at absolutt ingen vil få noen som helst glede av alt du gjør. Al......
fra 259,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
Den kontroversielle klassikeren fra 2014 er nå tilbake i ny utgave. Hvorfor ønsker du egentlig å bli leder? Hvis du ønsker det, da. Det kan jo både ta knekken på karrieren din og i verste fall være direkte helseskadelig. På toppen av det hele er sjansen stor for at absolutt ingen vil få noen som helst glede av alt du gjør. Aller minst deg selv. I denne boken forteller Øystein Bonvik – som var en helt vanlig leder i en helt vanlig norsk virksomhet – om egne og andres feilslåtte lederambisjoner og hvor galt det kan gå både for de som skal ledes og lederen selv når lederen ikke er egnet for sjefsjobben. I den nye utgaven er det i beste barnehageonkelstil tid for å undre seg. Hva har skjedd ti år etter den mye omtalte utgivelsen av Frist meg ikke inn i ledelse? Er alt som før, eller har det kanskje blitt verre? Og ikke minst – har noen latt seg skremme?
Topplisten: Other Brand Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Frist meg ikke inn i ledelse |
| Merke | Other Brand |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 259,- den billigste prisen for Frist meg ikke inn i ledelse blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
From Values to Action The Four Principles of ValuesBased LeadershipPitman New Era Anniversary EditionEconomics of AccountingIntroduction to Operations Research: 2024 Release ISE
Data RulesReal Estate Finance & Investments: 2024 Release ISETop 50 Management Dilemmas TheThe New Money
Decline and Economic Ideals in Italy in the Early Modern AgeChain ReactionSports MarketingPerspectives on Conflict Insights for Professional and Personal Practice










