Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen

Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen

Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg......
fra 199,-
Tilgjengelig i 3 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? <br/>I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. <br/> <br/>Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette. <br/> <br/>Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon . så er dette boka for deg. <br/> <br/>«Boka gjorde meg så letta og glad at eg gjerne tilrår henne for studentar, lærarar, organisasjonsfolk, tillitspersonar, festtalarar og andre.» Dag og Tid om Å lykkes med taler
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Hva skal til for å komme på i media? Og hva gjør du om en journalist plutselig ringer? I denne boken får du råd og praktiske tips til hvordan du kan lykkes med mediearbeid. Det er mye som kan gjøres for å få budskapet ditt på trykk eller for å bli invitert i tv-studio. Tidspunkt, avsender og innpakking er viktig. Gjør deg selv og din sak interessant og møt forberedt til intervjuet. Noen ganger er målet å hindre oppmerksomhet om en dårlig sak eller å dempe kraften i negativ omtale. Det finnes også gode råd for dette. Forfatter Mina Gerhardsen har jobbet både som journalist og informasjonsrådgiver og har vært intervjuet utallige ganger. Hun viser gjennom eksempler, strategier og huskelister hvordan din sak kan bli kjent. Er du tillitsvalgt eller politisk engasjert, arbeider for en organisasjon eller innen media og kommunikasjon . så er dette boka for deg. «Boka gjorde meg så letta og glad at eg gjerne tilrår henne for studentar, lærarar, organisasjonsfolk, tillitspersonar, festtalarar og andre.» Dag og Tid om Å lykkes med taler

Produktinformasjon

Oppdag hemmelighetene bak mediesuksess med Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen

Har du noen gang lurt på hva som skal til for å bli lagt merke til i mediene? Med Å Lykkes Med Media får du verdifulle råd og praktiske tips fra en ekspert innen feltet. Forfatteren, Mina Gerhardsen, har en solid bakgrunn som både journalist og informasjonsrådgiver, noe som gir deg innsikt fra «begge sider av bordet». Denne boken er din guide til å sette agender, håndtere intervjuer og nå ut til publikum på en effektiv måte.

Hvem bør lese Å Lykkes Med Media?

  • Politisk engasjerte
  • Tillitsvalgte
  • Organisasjonsmedlemmer
  • Folk som jobber innen media og kommunikasjon

Uansett om du er en erfaren skribent eller nybegynner, vil denne håndboken gi deg de nødvendige verktøyene til å navigere i medielandskapet.

Hva kan du forvente å lære?

Med Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen lærer du hvordan du kan:

  • Forberede deg til intervjuer og presseoppslag
  • Få budskapet ditt på trykk og bli invitert i TV-studio
  • Identifisere riktige tidspunkter for å slå igjennom i media
  • Unngå fallgruver når negativ omtale truer

Gerhardsen deler detaljerte strategier og huskelister, slik at du kan være best mulig forberedt når media ringer.

Eksempler fra virkeligheten

Gjennom boken får du også tilgang til eksempler fra Gerhardsens egne erfaringer, noe som gir en personlig vri på lesingen. Dette gjør tipsene lettere å relatere til, og hjelper deg med å forstå hvordan du kan anvende dem i din egen situasjon.

Praktiske detaljer

Boken er utgitt av Res Publica og har 186 sider med klart og lettfattelig språk. Enten du er student, lærer eller festtaler, vil Å Lykkes Med Media inspirere deg til å ta tak i mediearbeidet ditt med ny entusiasme!

Ikke vent med å forbedre dine mediekunnskaper. Få tak i din kopi av Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen i dag og ta steget mot mediesuksess!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 199,- den billigste prisen for Å Lykkes Med Media Av Mina Gerhardsen blant 3 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
199,-
Gjennomsnittspris:
199,-
Høyeste pris:
199,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig