Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik

Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik

Markedsføring og innovasjon er en del av Fagbokforlagets læreverk for Vg1 salg, service og reiseliv.Boka tar for seg grunnleggende kunnskap om forbrukeratferd, teknologi, trender og idéutvikling, konkurransemidler, markedsplaner, markedskampanjer, salg, administrative funksjoner og gjeldende regelverk for yrket.Boka er rikt i......
fra 499,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Vg1 Salg, service og reiseliv er tilpasset fagfornyelsen. Verket består av tre bøker, én til hvert av programfagene: <br/> Forretningsdrift tar for seg ulike ledd i det å drive forretning, fra kjennskap til lovverket, organisering, prissetting og økonomi og HMS til risikovurdering og beredskapsplanlegging. Markedsføring og innovasjon tar for seg ulike ledd i det å selge et produkt eller tjeneste, fra kunnskap om kunder, lovverk, virkemidler og markedsplan til selve salgsprosessen. Kultur og samhandling tar for seg ulike ledd i samhandlingen mellom reise- og servicemedarbeidere og kundene, fra etiske dilemmaer, kulturforskjeller og relasjonsbygging til håndtering av klager og konflikter. <br/> Bøkene bygger på lesestrategiene elevene lærer i grunnskolen. Ingresser og bildetekster gir et godt overblikk over stoffet, og kontrollspørsmål oppmuntrer til å arbeide med teksten. I tillegg er fagteksten supplert med hundre fortellinger om virkelige yrkessituasjoner. <br/> Verket har følgende digitale ressurser: D-bok/Brettbok Begrepsdatabase med bilder Lærerressurs med metodiske tips, feltoppgaver og andre forslag til aktiviserende pedagogikk <br/>

Produktinformasjon

Utforsk Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik

Trenger du en solid forståelse av markedsføring og innovasjon? Da er Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik akkurat det riktige verket for deg! Denne boken er en uvurderlig ressurs for studenter innen Vg1 Salg, service og reiseliv, med fokus på aktuelle temaer som forbrukeratferd, teknologiens rolle i markedet, og de nyeste trendene som former bransjen i dag.

Hva kan du forvente av denne boken?

  • Grunnleggende prinsipper: Boken dekker alt fra markedsplanlegging og salgsstrategier til virkemidler og administrative prosedyrer.
  • Virkelige eksempler: Inkluderer hundre fortellinger fra faktiske yrkessituasjoner som gir innsikt i reelle utfordringer og løsninger.
  • Interaktive verktøy: Få tilgang til digitale ressurser som D-bok og læringsverktøy som fremmer aktiv læring.
  • Relasjoner og kultur: Boken tar også for seg viktig kunnskap om samhandling mellom reise- og servicemedarbeidere og kunder, inkludert håndtering av klager og etiske dilemmaer.

Bygg din fremtid med Markedsføring Og Innovasjon

Ved å studere Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik, investerer du i din egen fremtid. Denne boken er ikke bare et undervisningsmateriell; det er en guide til å navigere i et dynamisk og konstant skiftende marked. Enten du drømmer om en karriere innen salg, service eller reiseliv, gir dette verket deg verktøyene du trenger for å lykkes.

Ikke vent med å ta steget inn i markedsføringens verden. Markedsføring Og Innovasjon er ditt første skritt mot å bli en dyktig profesjonell i en av de raskest voksende bransjene i dagens samfunn.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkNorsk
Generelt
Sett
Nei

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 499,- den billigste prisen for Markedsføring Og Innovasjon Av Bjørn Hallvard Grinde, Ingvill Kalvik blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste fakta for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
431,-
Gjennomsnittspris:
431,-
Høyeste pris:
431,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig