Improving Reading Comprehension Of Self-Chosen Books Through Computer Assessment And Feedback Av Keith James (University Of Dundee Uk) Topping

Improving Reading Comprehension Of Self-Chosen Books Through Computer Assessment And Feedback Av Keith James (University Of Dundee Uk) Topping

Schools around the world use online programs like Accelerated Reader and Reading Counts to improve students'' reading comprehension of real books, but how can such software be used most effectively? In this unique resource, researcher Keith Topping analyzes independent research studies and brings you best p......
fra 399,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Schools around the world use online programs like Accelerated Reader and Reading Counts to improve students'' reading comprehension of real books, but how can such software be used most effectively? In this unique resource, researcher Keith Topping analyzes independent research studies and brings you best practices on quality implementation to enhance effectiveness. He explains the evidence base for the programs in a comprehensible way and addresses many common questions, such as "Does it work?," "How should it be implemented to make it work?," and "Is it cheaper and more efficient in teacher time than what we were doing before?" He also discusses best practices for using the assessment data, for tailoring implementation in elementary vs. high schools, and for working with disadvantaged students. Appropriate for teachers, literacy coaches, curriculum leaders, and other stakeholders, the book will provide you with a strong research foundation and easily accessible information to help
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Schools around the world use online programs like Accelerated Reader and Reading Counts to improve students’ reading comprehension of real books, but how can such software be used most effectively? In this unique resource, researcher Keith Topping analyzes independent research studies and brings you best practices on quality implementation to enhance effectiveness. He explains the evidence base for the programs in a comprehensible way and addresses many common questions, such as "Does it work?," "How should it be implemented to make it work?," and "Is it cheaper and more efficient in teacher time than what we were doing before?" He also discusses best practices for using the assessment data, for tailoring implementation in elementary vs. high schools, and for working with disadvantaged students. Appropriate for teachers, literacy coaches, curriculum leaders, and other stakeholders, the book will provide you with a strong research foundation and easily accessible information to help you fine-tune your understanding of the reading programs and implement them more successfully in your schools and classrooms.

Produktinformasjon

Forbedre leseforståelse med Keith Toppings metode

Har du noen gang lurt på hvordan teknologi kan heve leseferdighetene hos elever? Improving Reading Comprehension Of Self-Chosen Books Through Computer Assessment And Feedback, skrevet av Keith James fra University of Dundee, UK, gir svarene du har ventet på! Denne unike ressursen presenterer grundig forskning og beste praksis for å hjelpe både lærere og elever.

Hva gjør boka spesiell?

  • Analyse av uavhengig forskning: Topping dykker ned i omfattende studier for å avdekke hva som virkelig fungerer.
  • Implementering i klasserommet: Få detaljerte strategier for hvordan du kan integrere programvare som Accelerated Reader effektivt.
  • Tilpasset undervisning: Lær hvordan du kan bruke vurderingsdata tilpasset både grunnskole- og videregående nivå, samt for studenter med særskilte behov.

Er dette boka for deg?

Enten du er lærer, leseveileder eller en leder for læreplan, gir Improving Reading Comprehension Of Self-Chosen Books deg et solid teoretisk grunnlag og praktisk informasjon. Slipp løs potensialet i leseprogrammer og se hvordan riktig tilnærming kan forbedre elevenes leseforståelse. Hvordan ville det føles å styrke elevenes selvtillit og ferdigheter? Dette verket kan være nøkkelen!

Utforsk de praktiske fordelene

Med en brukervennlig tilnærming og en strukturert design, er denne boka ideell for:

  • Lærere som vil implementere moderne verktøy for leseopplæring.
  • Rådgivere som ønsker å forstå nyansene i lesevurdering.
  • Skoleledelse som søker etter effektive metoder for å bistå lærere og elever.

Ikke la muligheten gå fra deg til å forbedre undervisningen din. Keith Toppings bok gir deg innsikten og verktøyene du trenger for å gjøre en forskjell i leseopplæringen. Kjøp den i dag, og ta det første steget mot å forvandle leseforståelsen i ditt klasserom!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnImproving Reading Comprehension of SelfChosen Books Through Computer Assessment and Feedback Best Practices from Research
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 399,- den billigste prisen for Improving Reading Comprehension Of Self-Chosen Books Through Computer Assessment And Feedback Av Keith James (University Of Dundee Uk) Topping blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
399,-
Gjennomsnittspris:
399,-
Høyeste pris:
399,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig