Er du bare med i spillet, eller spiller du for å vinne? I boken Playing To Win tar to av dagens mest anerkjente forretnings tankerne oss med på et strategisk dykk. A.G. Lafley, tidligere CEO i Procter & Gamble, i samarbeid med strategirådgiver Roger Martin, gir deg innsikt i hvordan strategiske valg kan forvandle din bedrift.
Strategi kan virke komplisert, men egentlig er den ganske enkel. Det som gjør strategi vanskelig, er de spesifikke valgene man må ta for fremtiden. Gjennom ekte eksempler fra P&Gs vellykkede snuoperasjoner, demonstrerer forfatterne hvordan man kan styre seg mot suksess.
Boken presenterer fem avgjørende strategiske spørsmål som kan lede enhver organisasjon mot suksess:
Gjennom historier om P&Gs merkekraft, som Olay, Bounty, Gillette, Swiffer og Febreze, viser Lafley og Martin at å ta strategiske valg, kan være forskjellen på å delta i spillet og faktisk vinne det.
Enten du er leder, strategisk rådgiver eller bare en nysgjerrig sjel som ønsker å forstå bedre hvordan vellykkede organisasjoner tenker, gir denne boken deg verktøyene du trenger for å ta smartere beslutninger. Det er mer enn bare en guide; det er en handlingsplan for suksess!
Ikke vent med å ta de riktige valgene i dag. Begynn reisen mot å spille for å vinne med Playing To Win Av A.G. Lafley, Roger L. Martin!
Produktnavn | Lafley A.G. Playing to Win |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 349,- den billigste prisen for Lafley A.G. Playing to Win blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.