Business On A Mission Av Andy Last

Business On A Mission Av Andy Last

Business on a Mission is a simple to follow guide for how organisations can adapt to the changing world and evolving expectations of stakeholders to build more purpose-led, sustainable businesses. It features proven models and case study examples of how to create a brand that talks to the emergin......
fra 439,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P><EM>Business on a Mission</EM> is a simple to follow guide for how organisations can adapt to the changing world and evolving expectations of stakeholders to build more purpose-led, sustainable businesses. It features proven models and case study examples of how to create a brand that talks to the emerging Gen Z consumer base; how to use social missions to drive sales in retail and with B2B customers; how to preserve reputation and licence to operate by working in partnership with not-for-profit organisations; and how to attract and retain the best talent by demonstrating a genuine social purpose. </P><P>As well as clear, applicable models and behind-the-scenes descriptions of how successful campaigns were built and sustainable change made, this book features candid interviews with change makers from the worlds of retail, professional services, consumer goods, and NGOs. This second edition looks at how businesses and brands like Dove are now linking social and environmental goals, w

Produktinformasjon

Oppdag Business On A Mission Av Andy Last

Opplev en transformativ reise med Business On A Mission Av Andy Last, en praktisk guide som hjelper organisasjoner å tilpasse seg en stadig mer kompleks verden. Boken er et verdifullt verktøy for alle som ønsker å forstå hvordan man bygger en bærekraftig og meningsfull virksomhet i tråd med den nye generasjonen forbrukere.

Hovedfunksjoner

  • Praktiske modeller: Boken inneholder lettfattelige modeller og prosesser som viser veien til en formålsdreven strategi.
  • Relevante case-studier: Lær fra virkelige eksempler på selskaper som har lykkes med å implementere sosiale misjoner for å drive salg.
  • Intervjuer med endringsskaperne: Eksklusive samtaler med ledere fra både retail og NGO-sektoren, hvor de deler sine erfaringer og innsikt.
  • Fokus på bærekraft: Hvordan virksomheter har tilpasset seg gjennom pandemien og nå setter miljømål i sentrum for sin strategi.
  • Gen Z-fokuset: Forstå hvordan man adresserer og engasjerer den kommende generasjonen av forbrukere.

Hvorfor Velge Dette Verket?

Ved å dykke ned i Business On A Mission, vil du ikke bare få noen verktøy til din disposisjon, men også en helhetlig forståelse av hvordan man kan navigere kontemporære utfordringer i næringslivet. Enten du er leder, markedsfører eller student, gir denne boken uvurderlige perspektiver for å drive endring, styrke partnerskap og skape en kultur av ansvarlighet.

En Opplevelse for Alle

Boken er designet for alle aldersgrupper og fagfelt. Den vil hjelpe deg med å identifisere modeller for endring, utvikle progressive kampanjer og forstå hvordan sosiale teorier kan anvendes i en virkelig kontekst.

Bli Inspirert av Business On A Mission Av Andy Last

Ikke gå glipp av sjansen til å kjøpe Business On A Mission. Denne boken kan være nøkkelen til din virksomhets fremtidige suksess og bærekraft! Gjør deg klar til å ta steget inn i en mer bevisst og meningsfylt forretningsverden.

Spesifikasjon

Spesifikasjoner
SpråkEngelsk
Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 439,- den billigste prisen for Business On A Mission Av Andy Last blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
438,-
Gjennomsnittspris:
438,-
Høyeste pris:
438,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig