
Luna Frank Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12
Produktinformasjon
Oppdag 3D Spillprogrammering med Luna Frank
Er du klar til å ta steget inn i den fantastiske verden av **3D spillprogrammering**? Med Luna Frank Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 får du et solid fundament for å utvikle dine egne interaktive datagrafikk-eventyr. Denne oppdaterte bestselgeren gir deg verktøyene du trenger for å mestre spillutvikling ved hjelp av **DirectX 12**, og fremhever de nyeste teknologiene prosjektet har å by på.
Hva Du Vil Lære
- Grunnleggende matematiske verktøy for 3D-programmering
- Fundamentale oppgaver i **Direct3D**
- Moderne teknikker og spesialeffekter som **skyggeproduksjon**, **ambient occlusion** og **normal mapping**
- Anvendelse av nye **DirectX 12-funksjoner** for å redusere CPU-belastning og bedre utnytte flere prosessorkjerner
Større, Bedre og Raskere
Med dette produktet lærer du hvordan du benytter deg av **kommando-lister**, **pipeline status objekter**, og **ressursforvaltning** på en mer effektiv måte. Boken gir en enkel innføring og detaljerte forklaringer på populære sanntidsspilleffekter, perfekt for både nybegynnere og erfarne utviklere.
Spesielle Egenskaper
Inkludert i boken er en **DVD** med kildetekst og alle illustrasjoner, så du kan følge med og eksperimentere med koden direkte. Forstå og prøv deg på oppgavene etter hvert kapittel som hjelper deg med å teste kunnskapene dine på emnet.
Bli en Spillutvikler i Verdensklasse!
Med Luna Frank Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 setter du kursen mot en spennende karriere innen spillutvikling. Enten du drømmer om å lage ditt eget spill eller forbedre dine programmeringsferdigheter, vil denne boken være din beste venn på reisen. Grip sjansen og bli en mester i 3D-gaming!
Spesifikasjon
| Produktnavn | Luna Frank Introduction to 3D Game Programming with DirectX 12 |
| Merke | Mercury Learning & Information |