0
Managementspråkets nøkkelbegreper

Managementspråkets nøkkelbegreper

Managementspråkets nøkkelbegreper. Språk er vårt viktigste redskap for å forstå den verdenen vi er en del av. Gjennom å tilegne oss et felles språk forenkler vi kommunikasjonen og skaper en gruppetilhørighet. Mangel på språk skaper gjerne misforståelser eller avmaktsfølelse. Managementspråk, eller såkalt markeds- og businessp......
For øyeblikket har vi ingen tilbud på dette produktet, men vi inviterer deg til å utforske lignende produkter som kan være av interesse.

Produktinformasjon

Managementspråkets nøkkelbegreper. Språk er vårt viktigste redskap for å forstå den verdenen vi er en del av. Gjennom å tilegne oss et felles språk forenkler vi kommunikasjonen og skaper en gruppetilhørighet. Mangel på språk skaper gjerne misforståelser eller avmaktsfølelse. Managementspråk, eller såkalt markeds- og businesspråk, gjør seg stadig mer gjeldende på flere og flere samfunnsområder. Samtidig er dette språket upresist. Managementspråkets nøkkelbegreper er en kritisk gjennomgang av det, og forfatteren prøver å fastslå meningsinnholdet i de viktigste begrepene. Boken retter seg mot studenter og alle som i liten eller stor grad er i befatning med organisasjon og ledelse i jobben sin. Forfattere: Tor Grenness Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 103 ISBN: 9788202260477 Vekt: 200 g Forla Cappelen Damm AS Innbindin Pocket Utgitt: 2008 Veil. pris: 279 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring For flere fagbøker og lærebøker trykk her

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnManagementspråkets nøkkelbegreper
MerkeOther Brand