Er du interessert i å forstå hvordan markedsføring kan revolusjonere dine forretningsstrategier? Denne boken tar deg med på en reise gjennom verdibasert forventningsledelse, der kundene ikke bare er passive kjøpere, men aktive medprodusenter. Gjennom engasjerende kapitler lærer du om hvordan tilknytning til kunden kan føre til økt verdiskaping.
Med nye kapitler som tar for seg digital markedsføring og internasjonal markedsføring, er denne boken en moderne manual for alle som ønsker å holde seg relevant i en stadig skiftende bransje. Forfatterne, inkludert anerkjente professorer som Magne Supphellen og Helge Thorbjørnsen, gir deg insider-innsikt som bare de beste i bransjen kan tilby.
Enten du er student eller en erfaren markedsfører, er denne boken et essensielt verktøy for å navigere i dagens komplekse marked. Den gir en grundig forståelse av hvordan å tilpasse seg og utnytte endringer i forbrukeratferd, betyr for din egen suksess.
Ikke gå glipp av muligheten til å oppgradere din markedsføringskompetanse. Bestill din kopi i dag og bli en del av fremtidens markedsføring!
Produktnavn | Markedsføring |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 639,- den billigste prisen for Markedsføring blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.