
Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Markedsføringsledelse. Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferds......
fra 260,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringsledelse. Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse. Forfattere: Tore-Jarl Bielenberg, Philip Kotler, Dan-Erik Dyrud Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 0 ISBN: 9788205315822 Vekt: 970 g Forla Gyldendal Innbindin Heftet Utgitt: 2005 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Gyldendal Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
| Produktnavn | Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer |
| Merke | Gyldendal |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 260,- den billigste prisen for Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Make Change HappenHow to Read a Financial ReportAAT Principles of CostingPrinciples of Economics: 2024 Release ISE
Ledende eller særlig uavhengig stillingBrilliant AccountingMastering Hidden Costs and Socio economic PerformanceDear England
Scheduling in Supply Chains Using Mixed Integer ProgrammingCan You Run the Economy?Nature Of Economics The: Smith Coase And The Substitution Structure Of ProductionHandbook of Risk and Crisis Communication










