
Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Markedsføringsledelse. Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferds......
fra 200,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Markedsføringsledelse. Markedsføringsbibelen Denne norske utgaven er en oversettelse av den 11. amerikanske utgaven av standardverket innen markedsføring og markedsføringsledelse. Boken er bearbeidet og tilpasset norske forhold.Boken er tverrfaglig da den også baseres på andre relevante disipliner som økonomisk teori, atferdsteori og matematikk.Boken behandler alle de emner som en markedsfører må ha kjennskap til og beherske. Den dekker også strategiske, taktiske og administrative overveielser man står overfor i markedsføringsledelse. Forfattere: Tore-Jarl Bielenberg, Philip Kotler, Dan-Erik Dyrud Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 0 ISBN: 9788205315822 Vekt: 970 g Forla Gyldendal Innbindin Heftet Utgitt: 2005 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Gyldendal Økonomi og ledelse

Artificial Intelligence for Learning Using AI and Generative AI to Support Learner Development
With Artificial Intelligence (AI) creating huge opportunities for learning and employee development, how can learning professionals best implement the use of AI into their environment? Artificial Intelligence for Learning is the essential guide for learning professionals who want to understand how to use AI to improve all asp...
594,13

Data Culture Develop An Effective DataDriven Organization
Organizations often start their data journey by either procuring the technology or hiring the people. However, without an effective data-driven culture in place, they can struggle to derive value from their investments. Data Culture explores how data leaders can develop and nurture a data-driven culture tailored to their orga...
594,13
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer |
Merke | Gyldendal |
Populære produkter

Entrepreneurial You Monetize Your Expertise, Create Multiple Income Streams, and Thrive
What does it take to create the career you want? It's no secret that the world of work has changed, and we're shifting toward an ever more entrepreneurial, self-reliant, work-from-wherever-you-are economy. That can be a liberating force, and many professionals dream of becoming independent, whether by starting their own busin...
305,38

Death by Meeting A Leadership Fable...About Solving the Most Painful Problem in Business
A straightforward framework for creating engaging and exciting business meetings Casey McDaniel had never been so nervous in his life. In just ten minutes, The Meeting, as it would forever be known, would begin. Casey had every reason to believe that his performance over the next two hours would determine the fate of his car...
261,63

DataDriven Personalization How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty
Make your marketing truly resonate by personalizing every message, powered by data, research and behavioral economics. To break through the noise, marketers today need to be hyper-relevant to their customers. To do that takes data and a deep understanding of your audience. Data-Driven Personalization breaks down the best ways...
594,13
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 200,- den billigste prisen for Markedsføringsledelse, Pent brukt bok med markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
200,-
Gjennomsnittspris:
200,-
Høyeste pris:
200,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig