Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer

Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer

Marketing Strategy and Competitive Positioning. Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to ach......
fra 370,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Marketing Strategy and Competitive Positioning. Marketing Strategy and Competitive Positioning 5e deals with the process of developing and implementing a marketing strategy. The book focuses on competitive positioning at the heart of marketing strategy and includes in-depth discussion of the processes used in marketing to achieve competitive advantage. The book is primarily about creating and sustaining superior performance in the marketplace. It focuses on the two central issues in marketing strategy formulation -- the identification of target markets and the creation of a differential advantage. In doing that, it recognises the emergence of new potential target markets born of the recession and increased concern for climate change; and it examines ways in which firms can differentiate their offerings through the recognition of environmental and social concerns. Forfattere: Nigel F. Piercy, Graham Hooley, Brigitte Nicoulaud Utgave: 5 utg. Språk: Engelsk Sidetall: 578 ISBN: 9780273740933 Vekt: 1111 g Forla Financial Times/Prentice Hall Innbindin Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 0 kr

Produktinformasjon

Oppdag "Marketing Strategy and Competitive Positioning"

Er du på jakt etter en dypere forståelse av markedsføring? "Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer" er en fascinerende ressurs for både studenter og profesjonelle innen markedsføring. I denne boken får du innsikt i prosessen av utvikling og implementering av en markedsføringsstrategi, med fokus på veien til konkurransefortrinn.

Utforsk Bokens Innhold

Med 578 sider fylt med uvurderlig informasjon, kombinerer forfatterne Nigel F. Piercy, Graham Hooley og Brigitte Nicoulaud teori med praktiske eksempler. Boken tar for seg:

  • Identifikasjon av målmarkeder: Lær hvordan du finner de riktige kundene og markedssegmentene.
  • Differensiering: Oppdag hvordan bedrifter kan skille seg ut fra konkurrentene, spesielt med tanke på miljø- og samfunnsperspektiver.
  • Konkurransedyktig posisjonering: Få en dypere forståelse av hva som skal til for å oppnå og opprettholde suksess i et stadig mer utfordrende marked.

Detaljer om Produktet

Boken omhandler også viktige emner som klimaendringer og sociale bekymringer, som får stadig mer oppmerksomhet i dagens forretningsverden. Den er utgitt av Financial Times/Prentice Hall i 2011 og har ISBN 9780273740933.

Enten du er en student som ønsker å dykke ned i markedsføringsstrategier eller en profesjonell som trenger nye perspektiver, vil denne boken helt klart være en verdifull tilvekst til ditt bibliotek.

Kjøp "Marketing Strategy and Competitive Positioning" nå!

Ikke gå glipp av muligheten til å skaffe deg denne pent brukte boken uten markeringer. Ta steget mot å bli en mester i markedsføringsstrategier! Finn inspirasjon, lær og voks — alt innenfor de dekkede sidene av "Marketing Strategy and Competitive Positioning".

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMarketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 370,- den billigste prisen for Marketing Strategy and Competitive Positioning, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
370,-
Gjennomsnittspris:
370,-
Høyeste pris:
370,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Tilgjengelig