Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen

Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen

Lukk øynene og se for deg at du setter tennene i en saftig fersken. Du kjenner den søte smaken i munnen, saften som renner nedover haken og følelsen av å ta på den myke ferskenpelsen. Når smak, tekstur, lukt, farge og form kombineres med minnene fra tidligere ferskenspising, dannes en multisensorisk opplevelse.Denne boken pre......
fra 334,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
Lukk øynene og se for deg at du setter tennene i en saftig fersken. Du kjenner den søte smaken i munnen, saften som renner nedover haken og følelsen av å ta på den myke ferskenpelsen. Når smak, tekstur, lukt, farge og form kombineres med minnene fra tidligere ferskenspising, dannes en multisensorisk opplevelse. Denne boken presenterer på en lettfattelig måte multisensorisk markedsføring og formidler hvordan kunnskap om sanseopplevelser kan benyttes av markedsførere ved produktutvikling, prissetting, emballasjeutforming, merkebygging, annonsering, tjenestedesign og ved utforming av både digitale og fysiske salgsarenaer. Alt vi ser, hører, lukter, smaker og føler, påvirker oss bevisst eller ubevisst. Bevissthet og kunnskap om disse sensoriske prosessene vil påvirke hvordan markedsførere kommuniserer med og utvikler produkter for kundene. I denne boken kan du lese om hvordan emballasjens form og farge påvirker smaksforventninger, hvordan musikk i butikk påvirker hvor raskt kundene beveger seg, og hvordan ny teknologi, som en digitalhånd, kan gi en følelse av fysisk kontakt med en person eller et produkt ved netthandel. Boken er velegnet som lærebok for studenter i markedsføring, og for praktikere og andre som ønsker mer kunnskap om multisensorisk markedsføring. Nina Veflen (dr.oecon.) er professor ved institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI og en av grunnleggerne av senter for multisensorisk markedsføring der. Veflen har lang erfaring som forsker og har tidligere vært ansatt som professor ved Universitetet i Sørøst-Norge og som seniorforsker ved Aarhus Universitet og Nofima.
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Lukk øynene og se for deg at du setter tennene i en saftig fersken. Du kjenner den søte smaken i munnen, saften som renner nedover haken og følelsen av å ta på den myke ferskenpelsen. Når smak, tekstur, lukt, farge og form kombineres med minnene fra tidligere ferskenspising, dannes en multisensorisk opplevelse.Denne boken presenterer på en lettfattelig måte multisensorisk markedsføring og formidler hvordan kunnskap om sanseopplevelser kan benyttes av markedsførere ved produktutvikling, prissetting, emballasjeutforming, merkebygging, annonsering, tjenestedesign og ved utforming av både digitale og fysiske salgsarenaer.Alt vi ser, hører, lukter, smaker og føler, påvirker oss bevisst eller ubevisst. Bevissthet og kunnskap om disse sensoriske prosessene vil påvirke hvordan markedsførere kommuniserer med og utvikler produkter for kundene. I denne boken kan du lese om hvordan emballasjens form og farge påvirker smaksforventninger, hvordan musikk i butikk påvirker hvor raskt kundene beveger seg, og hvordan ny teknologi, som en digitalhånd, kan gi en følelse av fysisk kontakt med en person eller et produkt ved netthandel.Boken er velegnet som lærebok for studenter i markedsføring, og for praktikere og andre som ønsker mer kunnskap om multisensorisk markedsføring.Nina Veflen (dr.oecon.) er professor ved institutt for markedsføring ved Handelshøyskolen BI og en av grunnleggerne av senter for multisensorisk markedsføring der. Veflen har lang erfaring som forsker og har tidligere vært ansatt som professor ved Universitetet i Sørøst-Norge og som seniorforsker ved Aarhus Universitet og Nofima.

Produktinformasjon

Oppdag Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen

Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen er en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å forstå hvordan vi kan bruke våre sanser i markedsføringsstrategier. Har du noen gang lurt på hvordan ulike sanseopplevelser påvirker kundens valg? Denne boken tar deg med på en reise gjennom markedsføringens mange lag – fra strategisk produktutvikling til effektiv merkevarebygging.

Hva Kan Du Forvente?

  • Sinnene i fokus: Lær hvordan smak, lukt, lyd, og berøring kan forbedre kundeopplevelsen.
  • Praktiske eksempler: Boken dekker alt fra butikkdesign til emballasje og viser hvordan små detaljer kan ha stor innvirkning.
  • Ny teknologi: Oppdag hvordan digitale verktøy kan skape et mer taktilt forhold mellom kunder og produkter.
  • Lettfattelig språk: Nina Veflen gjør komplekse teorier enkle å forstå, enten du er student eller praktiker.

For Hvem Er Boken?

Enten du er student, markedsfører, eller rett og slett nysgjerrig på hvordan sanseinntrykk påvirker beslutninger, vil Multisensorisk Markedsføring gi deg verdifulle innsikter og konkrete verktøy. Boken er også perfekt som lærebok for universiteter og høyskoler.

Om Forfatteren

Nina Veflen er professor ved Handelshøyskolen BI og en anerkjent forsker innen multisensorisk markedsføring. Hennes erfaring som akademiker og praktiker gir en unik vinkling på emnet, og hennes innsikter er uvurderlige for alle som ønsker å forstå de dypere forbindelsene mellom sanser og marked.

Ikke gå glipp av sjansen til å utvide din kunnskap med Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen. Med denne boken i hånden, kan du virkelig forstå hvordan du kan engasjere kundene dine på et dypere nivå!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMultisensorisk markedsføring av Nina Veflen
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 334,- den billigste prisen for Multisensorisk Markedsføring Av Nina Veflen blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
287,-
Gjennomsnittspris:
305,-
Høyeste pris:
359,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig