Myths of PR  All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions

Myths of PR All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions

Explore some of the most widely-accepted myths that permeate PR with this fascinating examination of the industry....
Vi beklager, men vi har ikke et aktivt tilbud for øyeblikket.

Produktinformasjon

Utforsk Mytene om PR

Er du lei av å høre at all PR er god PR? Dårlig? Rask? Morsom? I boken Myths of PR: All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions tar vi et dypdykk i mytene som omgir offentlighetens relasjoner. Dette er ikke bare en vanlig PR-bok, men en guide som hjelper deg med å skille mellom sannhet og myte i denne fascinerende, men ofte misforståtte bransjen.

En Annen Vinkel på PR

For mange oppleves PR som et endeløst fest, inspirert av filmer og sosiale medier. Boken utfordrer denne forestillingen og belyser aktuelle og populære oppfatninger:

  • All Publicity is Good Publicity: En uttalelse som sakte men sikkert blir avlivet takket være eksempler fra virkeligheten.
  • Langvarige Misoppfatninger: Hvorfor forblir enkelte myter i omløp, til tross for klare bevis som ser ut til å motbevise dem?
  • Myter Blandes med Virkelighet: En utforskning av hvordan ulike myter kan påvirke beslutninger for markedsføring og merkevarebygging.

Viktige Funksjoner av 'Myths of PR'

Med enkle og tilgjengelige forklaringer, gir denne boken essensielle innsikter i PR-praksis som både nye og erfarne fagfolk kan dra nytte av:

  • Ulike perspektiver: Våre forfattere tar i bruk anekdoter og eksempler fra virkeligheten for å illustrere poengene sine.
  • Fartsfylt lesning: Miks av humor og fakta gjør at du aldri vil kjede deg.
  • Kompleksitet gjort enkelt: Boken bryter ned kompliserte konsepter til lettfattelige ideer.

For Hvem Er Denne Boken?

Boken Myths of PR er ideell for:

  • Startup-eiere som ønsker å navigere i PR-landskapet
  • Merkevarebyggere som ønsker å forstå de som misforstått konseptene
  • Kommunikasjonsutøvere og studenter som ønsker et frisk perspektiv

Vil du ta et steg videre i din forståelse av PR? Da er Myths of PR: All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions akkurat boken for deg. Gå ikke glipp av muligheten til å finslipe din PR-tilnærming!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnMyths of PR All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
223,2
Gjennomsnittspris:
243,-
Høyeste pris:
299,-