Quests Av Jeff (Dakota State University Madison Usa) Howard

Quests Av Jeff (Dakota State University Madison Usa) Howard

Combining theory and practice, this updated new edition provides a complete overview of how to create deep and meaningful quests for games. It uses the Unity game engine in conjunction with Fungus and other free plugins to provide an accessible entry into quest design.The book be......
fra 589,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>Combining theory and practice, this updated new edition provides a complete overview of how to create deep and meaningful quests for games. It uses the Unity game engine in conjunction with Fungus and other free plugins to provide an accessible entry into quest design.</P><P></P><P>The book begins with an introduction to the theory and history of quests in games, before covering four theoretical components of quests: their spaces, objects, actors, and challenges. Each chapter also includes a practical section, with accompanying exercises and suggestions for the use of specific technologies for four crucial aspects of quest design:</P><P></P><P>¿ level design</P><P>¿ quest item creation</P><P>¿ NPC and dialogue construction</P><P>¿ scripting</P><P></P><P>This book will be of great interest to all game designers looking to create new, innovative quests in their games. It will also appeal to new media researchers, as well as humanities scholars in the fields of mythology and depth-psyc
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Combining theory and practice, this updated new edition provides a complete overview of how to create deep and meaningful quests for games. It uses the Unity game engine in conjunction with Fungus and other free plugins to provide an accessible entry into quest design.The book begins with an introduction to the theory and history of quests in games, before covering four theoretical components of quests: their spaces, objects, actors, and challenges. Each chapter also includes a practical section, with accompanying exercises and suggestions for the use of specific technologies for four crucial aspects of quest design:• level design• quest item creation• NPC and dialogue construction• scriptingThis book will be of great interest to all game designers looking to create new, innovative quests in their games. It will also appeal to new media researchers, as well as humanities scholars in the fields of mythology and depth-psychology that want to bring computer-assisted instruction into their classroom in an innovative way.The companion website includes lecture and workshop slides, and can be accessed at: www.designingquests.com

Produktinformasjon

Oppdag Quests Av Jeff - En Guide til Spilldesign

Quests Av Jeff (Dakota State University Madison Usa) Howard er en uunngåelig ressurspakke for alle som ønsker å ta sitt spilldesign til neste nivå. Med en perfekt kombinasjon av teori og praksis, gir denne boken en helhetlig oversikt over hvordan man skaper dype og meningsfulle oppdrag i spill. Er du klar til å lære deg kunsten av quest-design?

Komplett Oversikt over Quest-design

I sin oppdaterte versjon går Quests Av Jeff intensivt inn på viktige aspekter av spilldesign. Den bruker Unity spillmotoren i kombinasjon med Fungus og andre gratis plugins, som gjør det mulig for deg å enkelt dykke inn i quest-design verdenen. Boken dekker:

  • Tema og historie: Få grunnleggende innsikt i hva som definerer quests i spill.
  • Teoretiske komponenter: Lær om rom, objekter, aktører og utfordringer i quest-design.
  • Praktiske øvelser: Hver kapittel inkluderer konkrete oppgaver og forslag for bruk av forskjellige teknologier.

Praktiske Verktøy for Spilldesignere

Er du en spilldesigner som lengter etter å skape innovative quest-løsninger? Quests Av Jeff er ikke bare en teoribok; den gir deg verktøyene du trenger for å realisere dine ideer. Både nye og erfarne designere kan dra nytte av:

  • Nivådesign: Bygg spennende spillverdener som tilbyr uforglemmelige opplevelser.
  • Oppdragselementer: Skap interaktive gjenstander og unike NPC-er som beriker spillhistorien.
  • Dialogkonstruksjon: Lær kunsten å utvikle dialoger som engasjerer og fanger spillerens interesse.
  • Scripting: Bedre forståelse av hvordan programmering kan påvirke oppdragets dybde.

En Ressurs for Forskere og Akademikere

Denne boken er også av stor interesse for forskere innen nye medier og humaniora, spesielt innen mytologi og dybdepsykologi. Den gir en ny tilnærming til datastøttet undervisning og kan være en verdifull ressurs i klasserommet.

Tilgang til Ekstra Ressurser

Ikke gå glipp av det tilknyttede nettstedet som tilbyr forelesnings- og workshopmateriale. Besøk www.designingquests.com for mer informasjon om hvordan du kan optimere læringen din.

Med Quests Av Jeff er du godt rustet til å ta dine spilldesignferdigheter til nye høyder. Er du klar for å begynne reisen? Hva venter du på?

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnQuests Design, Theory, and History in Games and Narratives
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 589,- den billigste prisen for Quests Av Jeff (Dakota State University Madison Usa) Howard blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste data og informasjonsteknologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
589,-
Gjennomsnittspris:
589,-
Høyeste pris:
589,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig