
Retorikk i skolen, Pent brukt bok uten markeringer
Retorikk i skolen. Retorikk har blitt en del av skolens norskfag, og denne boken tar sikte på å gi lærere den faglige og fagdidaktiske kunnskapen de trenger for å kunne undervise i retorikk. I den første delen gis en grunnleggende innføring i de viktigste begrepene, teoriene og metodene i retorikkfaget. Bokas andre del viser......
fra 99,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Retorikk i skolen. Retorikk har blitt en del av skolens norskfag, og denne boken tar sikte på å gi lærere den faglige og fagdidaktiske kunnskapen de trenger for å kunne undervise i retorikk. I den første delen gis en grunnleggende innføring i de viktigste begrepene, teoriene og metodene i retorikkfaget. Bokas andre del viser hvordan elever kan gå frem for å gi retoriske analyser av skriftlige og sammensatte tekster, og hvordan læreren kan trekke veksler på retorikkfaget i undervisningen og ved vurderingen av elevenes muntlige ferdigheter. Med litteraturliste og register. Forfattere: Jonas Bakken Utgave: ukjent Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 128 ISBN: 9788215015194 Vekt: 231 g Forla Universitetsforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 0 kr
Topplisten: Universitetsforlaget Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Retorikk i skolen, Pent brukt bok uten markeringer |
Merke | Universitetsforlaget |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 99,- den billigste prisen for Retorikk i skolen, Pent brukt bok uten markeringer blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Hustles for HumanistsHandbook of Adolescent Transition Education for Youth with DisabilitiesHow To Teach Mathematics for MasteryPractices of Looking
The Paraprofessional's Guide to Effective Behavioral InterventionNew Close-up B2: Teacher's BookCreative SchoolsCreativity and Critique in Digital Learning and Teaching
Year 5 Hands-on mathsMatching Reading Data to InterventionsToward an Emancipatory PsychoanalysisLiberal Learning and the Art of Self-Governance