Produktinformasjon
Raketter og rebeller er som undertittelen sier skrevet for deg som vil bygge merkevarer folk bryr seg om. Siden 1. utgave kom ut i 2017 har behovet for å bygge merkevarer blitt stadig mer aktuelt. Digitale merkevarer bygges gjennom brukeropplevelsen, og det betyr at merkevaren påvirkes av alt fra forretningsmodell til feilmeldinger. Dermed må alle i organisasjonen ha like god forståelse for merkevaren og hvordan de kan være med å styrke den.<br/><br/><br/><br/><br/>En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere for virksomheten å rekruttere de flinkeste medarbeiderne og fører til at den verdsettes høyere. <br/><br/><br/><br/><br/>Raketter og rebeller gir deg relevante metoder, modeller og en verktøykasse for merkevarebygging i vår tid. Ved å ta i bruk disse vil du: <br/><br/> Posisjonere merkevaren slik at den står tydelig frem på konkurransearenaen.<br/><br/> Skape en merkevarepersonlighet folk kan identi?sere seg med. <br/><br/> Gi folk gode grunner til å bli støttespillere som heier på merkevaren din. <br/><br/><br/><br/><br/>Raketter og rebeller er en fagbok for deg som synes det er verdt å grave litt dypere for å sikte skikkelig høyt. <br/><br/><br/><br/><br/>Monna Nordhagen er partner i Mars, et rådgivningsselskap og fagmiljø for merkevarestrategi. Hun er en mye brukt foredragsholder og kursleder både for kunder og andre som brenner for innovasjon, merkevare, markedsføring og entreprenørskap. <br/><br/><br/><br/><br/>Kirsti Rogne er partner i rådgivningsselskapet Mars. Hun har jobbet nasjonalt og internasjonalt med merkevarer som markedssjef, rådgiver og tekstforfatter siden 2000. <br/><br/><br/><br/><br/>«I Raketter og rebeller fant vi de verktøyene vi trengte for å forstå merkevaren i en kulturell, kommersiell og teknologisk sammenheng og kommunisere dette til både egne folk og byråer vi jobber med, på en tydelig og engasjerende måte.» <br/><br/>Malin Berge, Head of Nordic and Baltics, Mastercard <br/><br/><br/><br/><br/>«Maxbo har en utpreget kjøpmannskultur, med en naturlig utålmodighet når det gjelder teori. Raketter og rebeller ga oss raskt et rammeverk for å stille de rette spørsmålene og jobbe frem gode svar.» <br/><br/>Eirik Grønli, markedsdirektør, Maxbo <br/><br/><br/><br/><br/>«Vipps har ambisjon om å være Norges mest merkevaredrevne selskap. Sommeren 2017 ble ledergruppa sent på sommerferie med Raketter og rebeller. Derfra har vi bygget forretningsstrategien med merkevaren som utgangspunkt.» <br/><br/>Elisabeth Haug, nestleder, Vipps <br/><br/><br/><br/><br/>«Vi har brukt verktøy i Raketter og rebeller for å diskutere oss frem til konkretisering av strategiske valg og hvilke praktiske konsekvenser de har for hva vi er, hvem vi er, hvilken rolle vi har i markedet og hva vi da må gjøre.» <br/><br/>Jarle Moe, markedsdirektør, Fremtind<br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 287.88,- den billigste prisen
for Rogne Kirsti Raketter og rebeller blant
2 butikker hos Prisradar.
Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse
for å være
sikker på at du gjør det beste kjøpet.