
Social Preferences Av Professor Michalis (University Of Birmingham) Drouvelis
An introdution to one of the key areas of behavioural economics - social preferences - which explains in clear, untechnical language how experimental research in this area has provided economists with much greater understanding of economic behaviour....
fra 350,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Produktinformasjon
This introduction to one of the key areas of behavioural economics – social preferences – explains in clear, nontechnical language how particular groups of experiments have been used by behavioural economists to shed light on the processes of economic decision making. These include bargaining games, trust games and public good games. The significance of determinants such as punishment, sanctioning, emotion, cooperation, reciprocity, leadership, framing and cross-cultural differences are demonstrated and explained, and students are provided with the understanding and resources needed to replicate the experiments themselves.
Topplisten: Agenda Publishing Økonomi og ledelse
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Social Preferences av Michalis (University of Birmingham) Drouvelis |
Merke | Agenda Publishing |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 350,- den billigste prisen for Social Preferences Av Professor Michalis (University Of Birmingham) Drouvelis blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The Anthropocene New Trajectories in LawHealthcare and Knowledge Management for Society 5.0 Trends Issues and InnovationsThe Chief Event Officer’s Playbook How to create transformational eventsThe Chief Event Officer’s Playbook How to create transformational events
100 gode forretningsideer fra store selskaper over hele verden Veldig pen bok / som nyAlliansebygging Pent brukt bokØkonomistyring 1 ArbeidsbokØkonomi- og virksomhetsstyring Arbeidsbok Pent brukt bok med markeringer
Brand Management: A Theoretical & Practical Approach (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerConsumer behavior / Leon G. Schiffman Leslie Lazar Kanuk (Pocket) Akseptabel bruktbok med markeringerConsumer Behaviour (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerCorporate Finance European Edition (Pocket) Akseptabel bruktbok uten markeringer
Creative Arts Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerCreative Management and Development (Pocket) Akseptabel bruktbokDen forelskede selgerens dagbok: en lærebok Pent brukt bokDen lille boken som gir deg aksjesuksess i nedgangsmarkeder om å holde porte… Akseptabel bruktbok
Den norske ledelsesmodellen : en bok om norsk ledelse arbeidsliv og kultur Veldig pen bok / som nyDirect and Interactive Marketing (Pocket) Pent brukt bok uten markeringerEndringsledelse og ledelsesendring; endringslæring for praktisk orienterte teoretikere og reflekterte praktikere Pent brukt bok uten markeringerFinancial Theory and Corporate Policy (Pocket) Akseptabel bruktbok uten markeringer