
Sosiale Medier I All Offentlighet Av Petter Bae Brandtzæg, Lars Gillund, Arne Krokan, Øyvind Kvalnes, Alf Tore Meling, Jon Wessel-Aas
Sosiale medier i all offentlighet: lytte, dele, delta. Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer......
fra 160,-
Tilgjengelig i 1 butikker

Sosiale medier i all offentlighet, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
160,-
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Sosiale medier i all offentlighet: lytte, dele, delta. Kan sosiale medier være nøkkelen til effektivisering av offentlige tjenester og forvaltning, styrke lokaldemokratiet og gi oss et mer transparent samfunn? Eller bidrar de bare til lovbrudd, merarbeid og økt tidsbruk i forvaltningen? Hvilke etiske utfordringer og dilemmaer oppstår når det offentlige tar i bruk sosiale medier? Våre kommunikasjonsvaner er i ferd med å endres og de aller fleste offentlige virksomheter kjenner forventninger fra innbyggerne, media og næringsliv når det gjelder deltakelse i sosiale medier. Flere statlige og kommunale virksomheter har tatt i bruk sosiale medier, men få har klare formeninger om hva dette egentlig handler om, og hva sosiale medier kan brukes til. I denne boken drøftes etiske og juridiske problemstillinger ved deltakelse i sosiale medier samt praktiske eksempler på hvilken nytteverdi offentlig sektor kan ha ved å ta i bruk de nye mediene. Forfattere: Arne Krokan, Jon Wessel-Aas, Øyvind Kvalnes, Alf Tore Meling, Lars Gillund, Petter Bae Brandtzæg Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 144 ISBN: 9788244620901 Vekt: 350 g Forla Kommuneforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2011 Veil. pris: 380 kr
Topplisten: Kommuneforlaget Samfunnsvitenskap
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Sosiale medier i all offentlighet av Petter Bae Brandtzæg, Lars Gillund, Arne Krokan, Øyvind Kvalnes, Alf Tore Meling, Jon Wessel-Aas |
Merke | Kommuneforlaget |
Populære produkter
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 160,- den billigste prisen for Sosiale Medier I All Offentlighet Av Petter Bae Brandtzæg, Lars Gillund, Arne Krokan, Øyvind Kvalnes, Alf Tore Meling, Jon Wessel-Aas blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste samfunnsvitenskap for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
The LookAIRE VALLEY & BRONTE COUNTRYNo Son of Mine A MemoirWho Owns War? The State and the Role of NonState (Armed) Actors in Modern Warfare
The Lost Soul of the JoukhooreiThe Dervish Bowl The Many Lives of Arminius VamberyJourneys of Hope The Letters of Meyer and SoniaBeyond Infidelity How to Turn The End of Your Relationship into the Beginning of Your Life
Bonded by Evolution What We’ve Got Wrong About Love and ConnectionCounting on Death A Marine Infantryman's Journey from the Front Lines of Combat to the Fight for PeaceAttachment Theory A Guide to Strengthening the Relationships in Your LifeThe Greyhound Diary