Strategi, Veldig pen bok / som ny

Strategi, Veldig pen bok / som ny

Strategi. Strategi dreier seg om de grunnleggende, langsiktige målene for en bedrift og hvordan bedrifter kan jobbe systematisk for å nå disse. Boka presenterer ulike forretningsmodeller samt ressurser, aktiviteter og relasjoner som gir muligheter for valg av strategier innenfor disse. Den er skrevet som en introduksjon til f......
fra 240,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategi. Strategi dreier seg om de grunnleggende, langsiktige målene for en bedrift og hvordan bedrifter kan jobbe systematisk for å nå disse. Boka presenterer ulike forretningsmodeller samt ressurser, aktiviteter og relasjoner som gir muligheter for valg av strategier innenfor disse. Den er skrevet som en introduksjon til faget og er forankret i moderne forskning. Denne innføringsboka skiller seg fra andre, tilsvarende bøker i strategi på den måten at den er praktisk anlagt og bygger på et perspektiv om at det finnes tre grunnleggende forretningsmodeller, eller virksomhetstyper, med ulik verdiskapingslogikk. Den gir også en bredere oversikt over ulike deler av strategiarbeidet enn mange andre innføringsbøker, og to kapitler er viet strategiprosessen. Boka passer svært godt for handelshøyskolestudenter som tar innføringskurset i strategi. Den er også rettet mot andre studenter som leser strategifag eller trenger en oppfriskning av det. Boka er i tillegg aktuell for ledere og medarbeidere i privat og offentlig sektor. Øystein Fjeldstad og Randi Lunnan er begge professorer ved Institutt for strategi og logistikk ved Handelshøyskolen BI. De er redaktører for boka og er i tillegg de største bidragsyterne til bokas innhold. De øvrige bidragsyterne er alle ansatt ved samme institutt som bokas redaktører, og er førsteamanuensene Erik Aadland, Espen Andersen, Helen Loe Colman, Debbie Harrison, Amir Sasson og Sverre Tomassen samt professorene Gabriel Benito, Lars Huemer, Bente Løwendahl og Torger Reve. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 255 ISBN: 9788245015409 Vekt: 606 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 569 kr
Strategi, Pent brukt bok med markeringer
Strategi, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
240,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategi. Strategi dreier seg om de grunnleggende, langsiktige målene for en bedrift og hvordan bedrifter kan jobbe systematisk for å nå disse. Boka presenterer ulike forretningsmodeller samt ressurser, aktiviteter og relasjoner som gir muligheter for valg av strategier innenfor disse. Den er skrevet som en introduksjon til faget og er forankret i moderne forskning. Denne innføringsboka skiller seg fra andre, tilsvarende bøker i strategi på den måten at den er praktisk anlagt og bygger på et perspektiv om at det finnes tre grunnleggende forretningsmodeller, eller virksomhetstyper, med ulik verdiskapingslogikk. Den gir også en bredere oversikt over ulike deler av strategiarbeidet enn mange andre innføringsbøker, og to kapitler er viet strategiprosessen. Boka passer svært godt for handelshøyskolestudenter som tar innføringskurset i strategi. Den er også rettet mot andre studenter som leser strategifag eller trenger en oppfriskning av det. Boka er i tillegg aktuell for ledere og medarbeidere i privat og offentlig sektor. Øystein Fjeldstad og Randi Lunnan er begge professorer ved Institutt for strategi og logistikk ved Handelshøyskolen BI. De er redaktører for boka og er i tillegg de største bidragsyterne til bokas innhold. De øvrige bidragsyterne er alle ansatt ved samme institutt som bokas redaktører, og er førsteamanuensene Erik Aadland, Espen Andersen, Helen Loe Colman, Debbie Harrison, Amir Sasson og Sverre Tomassen samt professorene Gabriel Benito, Lars Huemer, Bente Løwendahl og Torger Reve. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 255 ISBN: 9788245015409 Vekt: 606 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 569 kr
Strategi, Pent brukt bok uten markeringer
Strategi, Pent brukt bok uten markeringer
Siste kjente pris:
280,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategi. Strategi dreier seg om de grunnleggende, langsiktige målene for en bedrift og hvordan bedrifter kan jobbe systematisk for å nå disse. Boka presenterer ulike forretningsmodeller samt ressurser, aktiviteter og relasjoner som gir muligheter for valg av strategier innenfor disse. Den er skrevet som en introduksjon til faget og er forankret i moderne forskning. Denne innføringsboka skiller seg fra andre, tilsvarende bøker i strategi på den måten at den er praktisk anlagt og bygger på et perspektiv om at det finnes tre grunnleggende forretningsmodeller, eller virksomhetstyper, med ulik verdiskapingslogikk. Den gir også en bredere oversikt over ulike deler av strategiarbeidet enn mange andre innføringsbøker, og to kapitler er viet strategiprosessen. Boka passer svært godt for handelshøyskolestudenter som tar innføringskurset i strategi. Den er også rettet mot andre studenter som leser strategifag eller trenger en oppfriskning av det. Boka er i tillegg aktuell for ledere og medarbeidere i privat og offentlig sektor. Øystein Fjeldstad og Randi Lunnan er begge professorer ved Institutt for strategi og logistikk ved Handelshøyskolen BI. De er redaktører for boka og er i tillegg de største bidragsyterne til bokas innhold. De øvrige bidragsyterne er alle ansatt ved samme institutt som bokas redaktører, og er førsteamanuensene Erik Aadland, Espen Andersen, Helen Loe Colman, Debbie Harrison, Amir Sasson og Sverre Tomassen samt professorene Gabriel Benito, Lars Huemer, Bente Løwendahl og Torger Reve. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 255 ISBN: 9788245015409 Vekt: 606 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 569 kr
Strategi, Pent brukt bok uten markeringer
Strategi, Pent brukt bok uten markeringer
Siste kjente pris:
280,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Strategi. Strategi dreier seg om de grunnleggende, langsiktige målene for en bedrift og hvordan bedrifter kan jobbe systematisk for å nå disse. Boka presenterer ulike forretningsmodeller samt ressurser, aktiviteter og relasjoner som gir muligheter for valg av strategier innenfor disse. Den er skrevet som en introduksjon til faget og er forankret i moderne forskning. Denne innføringsboka skiller seg fra andre, tilsvarende bøker i strategi på den måten at den er praktisk anlagt og bygger på et perspektiv om at det finnes tre grunnleggende forretningsmodeller, eller virksomhetstyper, med ulik verdiskapingslogikk. Den gir også en bredere oversikt over ulike deler av strategiarbeidet enn mange andre innføringsbøker, og to kapitler er viet strategiprosessen. Boka passer svært godt for handelshøyskolestudenter som tar innføringskurset i strategi. Den er også rettet mot andre studenter som leser strategifag eller trenger en oppfriskning av det. Boka er i tillegg aktuell for ledere og medarbeidere i privat og offentlig sektor. Øystein Fjeldstad og Randi Lunnan er begge professorer ved Institutt for strategi og logistikk ved Handelshøyskolen BI. De er redaktører for boka og er i tillegg de største bidragsyterne til bokas innhold. De øvrige bidragsyterne er alle ansatt ved samme institutt som bokas redaktører, og er førsteamanuensene Erik Aadland, Espen Andersen, Helen Loe Colman, Debbie Harrison, Amir Sasson og Sverre Tomassen samt professorene Gabriel Benito, Lars Huemer, Bente Løwendahl og Torger Reve. Forfattere: Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 255 ISBN: 9788245015409 Vekt: 606 g Forla Fagbokforlaget Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 569 kr

Produktinformasjon

Strategi, Veldig pen bok / som ny

Oppdag Strategi, en strålende bok som gir deg dybdekunnskap om de grunnleggende, langsiktige målene for enhver bedrift. Med sin uformelle tone og praktiske tilnærming, er denne boken som en veiviser i en labyrint av forretningsvalg. Perfekt for både studenter og aktive ledere!

En praktisk innføring i strategi

Er du på jakt etter en bok som kombinerer teori med praksis? Strategi, Veldig pen bok / som ny presenterer ulike forretningsmodeller og gir deg verktøyene du trenger for å jobbe systematisk mot vilje målene. Get ready for en reise gjennom:

  • Grunnleggende forretningsmodeller: Forstå hvordan forskjellige virksomhetstyper verdiskaper for å forme framtiden din.
  • Ressurser og aktiviteter: Oppdag hva som trengs for å velge riktig strategi.
  • Strategiprosessen: To omfattende kapitler som gir deg innsikt i hvordan du kan navigere strategisk.

Hvem er denne boken for?

Strategi passer ikke bare for handelshøyskolestudenter som ønsker en solid innføringsbok, men også for alle som studerer strategifag eller trenger en oppfriskning. Det er en uunnværlig ressurs for:

  • Studenter
  • Ledere i privat og offentlig sektor
  • Enhver som ønsker å utvide sin strategi- og forretningskompetanse

Om forfatterne

Boken er redigert av de anerkjente professorene Øystein Fjeldstad og Randi Lunnan ved Handelshøyskolen BI, sammen med bidragsytere som er eksperter innen sitt felt. Deres samlede kunnskap og erfaring skaper en unik verktøykasse for enhver som ønsker å mestre strategisk tenkning.

Spesifikasjoner

  • Utgave: 1. utg.
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Sidetall: 255
  • ISBN: 9788245015409
  • Vekt: 606 g
  • Forlag: Fagbokforlaget
  • Innbinding: Heftet
  • Utgitt: 2014
  • Veil. pris: 569 kr

Grip sjansen til å skaffe deg denne heftede boken og få en uunnværlig hjelp til å navigere i strategisk tenkning, slik at du kan ta bedre forretningsvalg fremover!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnStrategi, Veldig pen bok / som ny
MerkeFagbokforlaget

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 240,- den billigste prisen for Strategi, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
240,-
Gjennomsnittspris:
240,-
Høyeste pris:
270,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig