Er du klar for å ta steget inn i en ny æra av universitetsbranding? Strategic Brand Management in Higher Education gir en omfattende oversikt over strategier, planlegging og måling, alt basert på banebrytende forskning og erfaringer fra akademikere i feltet. Dette er ikke bare en bok, det er din nøkkel til å forstå og mestre branding i høyere utdanning.
Som universiteter står overfor stadig økende krav om å tiltrekke flere studenter, stiger verdien av en sterk merkevare. Med høyere undervisningsavgifter og et mangfold av tilgjengelige kurs, er branding ikke bare ønskelig – det er avgjørende. Dette verk vil hjelpe deg å navigere i den kompliserte verden av utdanningsbranding, og utstyre deg med kunnskapen du trenger for å lykkes.
Enten du er en avansert student, forsker, eller praktiserende i merkevarebygging innen utdanning og offentlig sektor, finner du denne boken som en unik ressurs. Den gir deg ikke bare den teoretiske bakgrunnen, men også de nødvendige verktøyene for å implementere effektive brandingstrategier.
I dette verket kombineres teoretiske og metodiske perspektiver med virkelige erfaringer fra ledende eksperter. Du vil få en dypere forståelse av:
Ikke gå glipp av muligheten til å styrke din forståelse av branding med Strategic Brand Management in Higher Education. Helst vil du snart se hvordan effektive strategier kan gjøre en betydelig forskjell for institusjonens suksess!
Produktnavn | Strategic Brand Management in Higher Education |
Merke | Other Brand |
Akkurat nå er 529,- den billigste prisen for Strategic Brand Management in Higher Education blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.