The Cold Start Problem Av Andrew Chen

The Cold Start Problem Av Andrew Chen

''A true Silicon Valley insider'' WiredWhy do some products take off? And what can we learn from them?The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, gro......
fra 179,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p><b>''A true Silicon Valley insider'' <i>Wired</i><br><br>Why do some products take off? And what can we learn from them?</b><br><br>The hardest part of launching a product is getting started. When you have just an idea and a handful of customers, growth can feel impossible. This is the cold start problem.<br><br>Now, one of Silicon Valley''s most esteemed investors uncovers how any product can surmount the cold start problem - by harnessing the hidden power of network effects. Drawing on interviews with the founders of Uber, LinkedIn, Airbnb and Zoom, Andrew Chen reveals how any start-up can launch, scale and thrive.<br><br>_<br><br>''Chen walks readers through interviews with 30 world-class teams and founders, including from Twitch, Airbnb and Slack, to paint a picture of what it takes to turn a start-up into a massive brand''<b><i>TechCrunch</i></b><br><br>''Articulates the stages that every product must go through to be successful . . . and illustrates what companies need to do t

Produktinformasjon

Oppdag The Cold Start Problem av Andrew Chen

Har du noen gang lurt på hvorfor enkelte produkter eksploderer i popularitet mens andre forblir ukjente? I The Cold Start Problem gir Andrew Chen oss innsikt i hemmelighetene bak suksessfulle oppstarter og hvordan man kan overvinne de tidlige utfordringene med vekst. Dette er en essensiell lesning for alle som ønsker å forstå de skjulte mekanismene som driver nettverks-effekter.

Hva handler The Cold Start Problem om?

Å lansere et produkt kan være en skremmende oppgave, spesielt i begynnelsen. Det er som å forsøke å starte et motorisert kjøretøy uten drivstoff – det kan føles umulig! Med kun en idé og en håndfull kunder, kan vekst virke helt uoppnåelig. Andrew Chen, en innflytelsesrik investor i Silicon Valley, avdekker hvordan selskaper kan bryte gratis-låsen gjennom strategiske nettverks-effekter.

Nøkkelfunksjoner ved The Cold Start Problem

  • Intervjuer med bransjeledere: Chen inneholder detaljerte samtaler med grunnleggerne av kjente selskaper som Uber, LinkedIn, og Airbnb.
  • Trinnvis guide: Boken beskriver de forskjellige stadiene som hver oppstart må gå gjennom for å bli en stor aktør, med praktiske råd og innsikter.
  • Strategier for vekst: Oppdag hva som kreves for å bygge et merkenavn fra bunnen av.

Hvorfor velge The Cold Start Problem?

Hvis du er en gründer, investor, eller bare nysgjerrig på dynamikken i moderne forretning, vil denne boken gi deg uvurderlige verktøy. Andrew Chen kombinerer teorier med virkelige eksempler og en lettfattelig skrivestil, noe som gjør komplekse emner tilgjengelige for alle. Med hans ekspertise som «Silicon Valley insider» vil du være bedre rustet til å håndtere de tidligste og kanskje mest utfordrende fasene av produktutvikling.

Ikke gå glipp av sjansen til å lære av de beste. Skaff deg The Cold Start Problem av Andrew Chen og gjør deg klar til å transformere din tilnærming til produktlanseringer!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThe Cold Start Problem av Andrew Chen
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 179,- den billigste prisen for The Cold Start Problem Av Andrew Chen blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
143,-
Gjennomsnittspris:
159,-
Høyeste pris:
179,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig