The Illusion Of Choice Av Richard Shotton

The Illusion Of Choice Av Richard Shotton

The compelling new book by Richard Shotton, author of The Choice FactoryEvery day, people make hundreds of choices.Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription?These choices might......
fra 200,38
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<p>The compelling new book by Richard Shotton, author of The Choice Factory<br><br>Every day, people make hundreds of choices.<br><br>Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription?<br><br>These choices might appear to be freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way products are positioned, promoted and marketed can radically alter how customers behave.<br><br>The Illusion of Choice identifies the 16¿ most important psychological biases that everyone in business needs to be aware of today ¿ and shows how any business can take advantage of these quirks to win customers, retain customers and sell more.<br><br>Richard Shotton, author of the acclaimed The Choice Factory, draws on academic research, previous ad campaigns and his own original field studies to create a fascinating and highly practical guide that focuses on the point where marketing meets the mind of the customer.<br><br>You
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
The compelling new book by Richard Shotton, author of The Choice Factory. Every day, people make hundreds of choices. Many of these are commercial: What shampoo to pick? How much to spend on a bottle of wine? Whether to renew a subscription?These choices might appear to be freely made, but psychologists have shown that subtle changes in the way products are positioned, promoted and marketed can radically alter how customers behave.The Illusion of Choice identifies the 161/2 most important psychological biases that everyone in business needs to be aware of today - and shows how any business can take advantage of these to win customers, retain customers and sell more. Richard Shotton, author of the acclaimed The Choice Factory, draws on academic research, previous ad campaigns and his own original field studies to create a fascinating and highly practical guide that focuses on the point where marketing meets the mind of the customer. You'll learn to take advantage of the peak end rule, the power of precision, the wisdom of wit - and much, much more.You simply cannot afford to miss The Illusion of Choice.

Produktinformasjon

Oppdag The Illusion Of Choice Av Richard Shotton

Er du klar for å ta inn en ny og gripende tilnærming til valg og beslutningstaking? The Illusion Of Choice Av Richard Shotton er en enestående bok som gir deg nøklene til å forstå de psykologiske biasene som former beslutningene våre hver eneste dag. Richard Shotton, forfatteren av bestselgeren The Choice Factory, tilbyr her en praktisk og lettfattelig guide til hvordan du kan forstå kundenes valg.»

Hvorfor Valgmuligheter Er Illusoriske

  • 161/2 psykologiske biaser: Lær om de mest betydningsfulle biasene som påvirker forbrukeratferd, og hvordan du kan bruke dem til din fordel som bedriftseier.
  • Praktiske eksempler: Shotton trekker på akademisk forskning og tidligere reklamekampanjer for å plassere fokus på hvordan små endringer kan revolusjonere samhandlingen med kundene.
  • Effektiv beslutningstaking: Få innsikt i hvordan begreper som peak-end rule, precision og wit kan forbedre dine markedsføringsstrategier.

Hva Kan Du Forvente Fra Boken?

Med The Illusion Of Choice Av Richard Shotton, får du ikke bare teoretisk kunnskap, men også svært anvendbare teknikker som vil styrke dine forretningsbeslutninger. Denne boken er perfekt for både etablerte virksomheter og nyoppstartede selskaper som ønsker å forstå hvordan de best kan tilpasse seg et stadig skiftende marked.»

En Uunnværlig Ressurs for Markedsførere

Enten du er en erfaren markedsfører eller bare har en interesse for psykologi og atferd, vil The Illusion Of Choice inspirere deg til å se på valg med nye øyne. Ikke la deg lure av inntrykket om at vi alltid står fritt til å velge – la Shotton vise deg hvorfor det kan være mer komplekst enn som så! Boken kombinerer forskning med lettfattelig språk for å gjøre læringen både underholdende og nyttig.

Så, hva venter du på? Gå ikke glipp av sjansen til å få innblikk i psykologien bak forbrukernes beslutninger!

Spesifikasjon

Generelt
Sett
Nei
TypPapirbøker

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 200,38 den billigste prisen for The Illusion Of Choice Av Richard Shotton blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste språk, litteratur og lingvistikk for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
183,-
Gjennomsnittspris:
189,-
Høyeste pris:
200,38
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig