Thorbjørnsen Helge Markedsføring

Thorbjørnsen Helge Markedsføring

Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen m......
fra 360,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Markedsførin verdibasert forventningsledelse. Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen med bedriften. En sentral oppgave for markedsførere blir derfor ikke bare å se på kundens rolle som kjøper, men også som bruker av produktet. Ulikt andre innføringsbøker i markedsføring benytter denne boken verdibasert forventningsledelse som et gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også fra andre innføringsbøker fordi den i større grad tar opp og knytter sammen temaer som strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar. Boken er resultatet av et samarbeidsprosjekt mellom en rekke av landets ledende eksperter innenfor markedsføring, strategi, innovasjon og etikk. Forfattere: Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen, Sigurd V. Troye Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 597 ISBN: 9788245012590 Vekt: 1715 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 799 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Markedsførin verdibasert forventningsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Markedsførin verdibasert forventningsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
360,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Markedsførin verdibasert forventningsledelse. Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen med bedriften. En sentral oppgave for markedsførere blir derfor ikke bare å se på kundens rolle som kjøper, men også som bruker av produktet. Ulikt andre innføringsbøker i markedsføring benytter denne boken verdibasert forventningsledelse som et gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også fra andre innføringsbøker fordi den i større grad tar opp og knytter sammen temaer som strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar. Boken er resultatet av et samarbeidsprosjekt mellom en rekke av landets ledende eksperter innenfor markedsføring, strategi, innovasjon og etikk. Forfattere: Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen, Sigurd V. Troye Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 597 ISBN: 9788245012590 Vekt: 1715 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 799 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring
Markedsførin verdibasert forventningsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Markedsførin verdibasert forventningsledelse, Pent brukt bok med markeringer
Siste kjente pris:
360,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Markedsførin verdibasert forventningsledelse. Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen med bedriften. En sentral oppgave for markedsførere blir derfor ikke bare å se på kundens rolle som kjøper, men også som bruker av produktet. Ulikt andre innføringsbøker i markedsføring benytter denne boken verdibasert forventningsledelse som et gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også fra andre innføringsbøker fordi den i større grad tar opp og knytter sammen temaer som strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar. Boken er resultatet av et samarbeidsprosjekt mellom en rekke av landets ledende eksperter innenfor markedsføring, strategi, innovasjon og etikk. Forfattere: Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen, Sigurd V. Troye Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 597 ISBN: 9788245012590 Vekt: 1715 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 799 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring

Produktinformasjon

Oppdag Thorbjørnsen Helge Markedsføring

Er du klar for å oppdage en ny dimensjon av markedsføring? Boken Thorbjørnsen Helge Markedsføring gir deg den nødvendige innsikten for å forstå hvordan verdibasert forventningsledelse kan transformere forholdet mellom bedrifter og kunder. Her får du ikke bare teori, men også praktiske verktøy for å skape verdi gjennom kundene som aktive deltakere.

Hvorfor Velge Thorbjørnsen Helge Markedsføring?

  • Omfattende perspektiv: Boken tar sikte på å endre din forståelse av markedsføring ved å fokusere på forventninger og verdier.
  • Kunden i sentrum: Den aktualiserer rollen til kunden som både bruker og skaper, noe som er avgjørende i dagens digitale landskap.
  • Ekspertbidrag: Gjennomgående temaer knytter sammen strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar, skrevet av anerkjente eksperter.

Detaljer om Boken

I denne sprudlende og informative utgivelsen finner du:

  • Forfattere: Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen, Sigurd V. Troye
  • Sidetall: 597
  • ISBN: 9788245012590
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Vekt: 1715 g
  • Innbinding: Heftet
  • Utgivelsesdato: 2014
  • Veil. pris: 799 kr
  • Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring

Ikke gå glipp av sjansen til å endre ditt syn på markedsføring. Med Thorbjørnsen Helge Markedsføring får du verktøyene du trenger for å implementere en strategi som virkelig skaper verdi. Boken er ikke bare informativ; den er en investering i din faglige utvikling!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnThorbjørnsen Helge Markedsføring
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 360,- den billigste prisen for Thorbjørnsen Helge Markedsføring blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
360,-
Gjennomsnittspris:
360,-
Høyeste pris:
360,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig