Thorbjørnsen Helge Markedsføring

Thorbjørnsen Helge Markedsføring

Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen m...... Les mer...
fra 380,-
Tilgjengelig i 1 butikker

Produktinformasjon

Markedsførin verdibasert forventningsledelse. Denne boken har som overordnet perspektiv at markedsføring dreier seg om verdibasert forventningsledelse som resulterer i verdiskaping der kundene er viktige deltagere. Gjennomgående temaer i boken er derfor forventninger, verdier og kunden som verdiskaper. I stadig større grad skaper kundene produktene og tjenestene sammen med bedriften. En sentral oppgave for markedsførere blir derfor ikke bare å se på kundens rolle som kjøper, men også som bruker av produktet. Ulikt andre innføringsbøker i markedsføring benytter denne boken verdibasert forventningsledelse som et gjennomgående perspektiv. Den skiller seg også fra andre innføringsbøker fordi den i større grad tar opp og knytter sammen temaer som strategi, innovasjon, etikk og samfunnsansvar. Boken er resultatet av et samarbeidsprosjekt mellom en rekke av landets ledende eksperter innenfor markedsføring, strategi, innovasjon og etikk. Forfattere: Magne Supphellen, Helge Thorbjørnsen, Sigurd V. Troye Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 597 ISBN: 9788245012590 Vekt: 1715 g Forla Vigmostad & Bjørke AS Innbindin Heftet Utgitt: 2014 Veil. pris: 799 kr Kategori: Økonomi, administrasjon, markedsføring

Spesifikasjon

Produkt
Produktnavn Thorbjørnsen Helge Markedsføring
Merke Other Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 380,- den billigste prisen for Thorbjørnsen Helge Markedsføring blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.