Why Flying Is Miserable

Why Flying Is Miserable

Why are the airlines always in a crisis?Everyone has a horror story about air travelcancellations, delays, lost baggage, tiny seats, poor service. In this day and age, there is no reason that flying should be this bad. In Why Flying Is Miserable, Ganesh Sitaraman, a law professor and policy expert, explains h......
fra 199,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
Why are the airlines always in a crisis? Everyone has a horror story about air travel—cancellations, delays, lost baggage, tiny seats, poor service. In this day and age, there is no reason that flying should be this bad. In Why Flying Is Miserable, Ganesh Sitaraman, a law professor and policy expert, explains how this happened: It was a conscious choice made by Washington in the 1970s to roll back many forms of regulation that began during the New Deal, in the name of unimpeded capitalism and more competition. Today, the industry is an oligopoly, with only four too-big-to-fail airlines that have received billions of dollars in taxpayer bailouts and still can’t offer reliable service. Miserable air travel is the perfect symbol of the type of unregulated capitalism that America has unleashed. But there are ways to fix airlines—and, by extension, many other sectors of industry—because, after a half-century run, people are sick and tired of the turbulence that deregulation has brought to our economy.

Produktinformasjon

Oppdag hvorfor 'Why Flying Is Miserable' er viktig å lese

Har du noen gang lurt på hvorfor flyreiser ofte føles som et mareritt? I Why Flying Is Miserable, gir Ganesh Sitaraman, en dyktig lovprofessor og policyekspert, et grundig innblikk i hvordan flyindustrien har blitt en skygge av hva det en gang var. Dette er ikke bare en bok, men en dypdykk i årsakene bak elendigheten vi opplever hver gang vi setter oss på et fly.

Årsakene bak elendigheten: Hva gikk galt?

  • Krisene i flybransjen: Systematiske avlysninger, lang venting og tapt bagasje er bare noen av de frustrasjonene mange av oss kan relatere til.
  • Reguleringens tilbakegang: Sitaraman forklarer hvordan politiske valg fra 1970-tallet har bidratt til dagens utfordringer. En nedgang i reguleringer for 'uenig kapitalisme' betyr ikke bare opplevelser av lav kvalitet, men også en konsolidering av makt i hendene på et fåtall enorme flyselskaper.
  • Oligopol i industrien: Dagens marked domineres av kun fire for store til å feile flyselskaper som stadig krever milliarder i offentlige støtteordninger uten å levere på kvalitet.

Hva kan gjøres? Veien videre med 'Why Flying Is Miserable'

Sitaraman argumenterer ikke bare for å klage, men også for løsninger. Når leseren blir kjent med hva som faktisk er galt, er det lettere å se hvordan vi kan forbedre flyopplevelsen både for oss selv og for fremtidige generasjoner. Hans forslag kan inspirere til endringer i hele industrisektoren.

Så hvorfor bli hjemme når du kan ta med deg denne uvurderlige innsikten? 'Why Flying Is Miserable' er ikke bare en bok, det er et våpen for endring i flyindustrien. Er du klar til å ta opp kampen mot dårlige flyopplevelser?

Kjøp din kopi i dag!

Ikke la deg skremme av det ukjente. Ta steget mot å forstå og forandre flyreisen. Why Flying Is Miserable er godt på vei til å bli din beste allierte neste gang du skal ut på reise!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnWhy Flying Is Miserable
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 199,- den billigste prisen for Why Flying Is Miserable blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
159,-
Gjennomsnittspris:
175,-
Høyeste pris:
199,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig