Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Veldig pen bok / som ny

Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Veldig pen bok / som ny

Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner. Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? «Store grupper forbrukere boikotter produkter i protest, og velger klær eller kosmetikk ut fra sympati med produsenten. Organisasjonens omdø......
fra 270,-
Tilgjengelig i 1 butikker
Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Pent brukt bok uten markeringer
Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Pent brukt bok uten markeringer
Siste kjente pris:
270,-
Brukt
Frakt og levering
Beskrivelse
Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner. Alle ønsker å ha et godt omdømme. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? «Store grupper forbrukere boikotter produkter i protest, og velger klær eller kosmetikk ut fra sympati med produsenten. Organisasjonens omdømme avgjør hvordan omgivelsene stiller seg til den, og påvirker adferd hos konsumenter, jobbsøkere, medier og myndigheter. Bokens tema står helt sentralt i moderne kommunikasjonsteori.»Ole Kristian Lunde, kommunikasjonsdirektør, Orkla Et godt omdømme kan hjelpe en virksomhet gjennom kriser, gi mulighet for å forlange en god pris på et produkt eller en tjeneste og gjøre virksomheten attraktiv for jobbsøkere og investorer. Det som imidlertid er mindre kjent, er hvordan man kan styrke sitt omdømme. Hva skal en gjøre? Nøkkelen ligger i virksomhetens atferd, men også i kommunikasjonen og virksomhetens evne til å etablere gode relasjoner til omverdenen. I denne boken presenteres teorien som bør brukes for å få et godt grep om omdømmearbeidet. Peggy Simcic Brønn er førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI, hvor hun også er direktør for Senter for virksomhetskommunikasjon. Brønn er en mye brukt foredragsholder og har redigert flere bøker. Hun er europisk redaktør i Journal of Communication Management samt faglig representant for Reputation Institute i Norge. Øyvind Ihlen er professor i kommunikasjon og ledelse ved Handelshøyskolen BI og Høgskolen i Hedmark. Ihlen har publisert fire bøker og over 30 bokkapitler og vitenskapelige artikler, og vunnet internasjonale priser for sin forskning. Forfattere: Peggy Simcic Brønn, Øyvind Ihlen Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 287 ISBN: 9788205352940 Vekt: 451 g Forla Gyldendal Innbindin Heftet Utgitt: 2009 Veil. pris: 449 kr

Produktinformasjon

Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner

Enhver organisasjon drømmer om et sterkt omdømme, men hvordan oppnår man dette? Boken Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner gir deg svarene du leter etter! Den forklarer hvordan omdømmet påvirker forbrukeratferd, mediekontakt og rekruttering av talenter. Her lærer du hvordan kommunikasjon og atferd kan forbedre omdømmet til din organisasjon.

Forfatterne bak boken

Forfatterne, Peggy Simcic Brønn og Øyvind Ihlen, er fremtredende akademikere innen kommunikasjon og ledelse. Deres samlede erfaring og forskning gir boken en solid teoretisk forankring og praktiske verktøy som kan anvendes av alle som ønsker å forbedre sitt omdømme.

Nøkkelpunkter om denne flotte boken

  • Utgave: 1. utg. (2009)
  • Språk: Norsk (Bokmål)
  • Sidetall: 287
  • ISBN: 9788205352940
  • Vekt: 451 g
  • Forlag: Gyldendal
  • Innbinding: Heftet
  • Veil. pris: 449 kr

Hvorfor velge Åpen eller innadvendt?

Å investere i denne boken er å investere i fremtiden til din organisasjon. Uansett hvilken bransje du måtte være i, vil prinsippene i boken gi deg verdifulle innblikk i hvordan du kan styrke omdømmet ditt, håndtere kriser og tiltrekke både kunder og talenter.

- Ønsker du også å bli en mester i omdømmebygging? Da er Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner akkurat boken for deg!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnÅpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Veldig pen bok / som ny
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 270,- den billigste prisen for Åpen eller innadvendt: omdømmebygging for organisasjoner, Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Vokser
Laveste pris:
210,-
Gjennomsnittspris:
261,-
Høyeste pris:
270,-
Beste tilbudet:
bokia.no
Ikke tilgjengelig