Competing In Emerging Markets

Competing In Emerging Markets

This groundbreaking book provides an essential set of readings and case studies that facilitates a much-needed fundamental rethinking about drivers of successful as well as unsuccessful firm conduct in Emerging markets, and about the role of sophisticated but (usually) poorly-serving Western theories and ideas r......
fra 899,-
Tilgjengelig i 2 butikker
Frakt og levering
Beskrivelse
<P>This groundbreaking book provides an essential set of readings and case studies that facilitates a much-needed fundamental rethinking about drivers of successful as well as unsuccessful firm conduct in Emerging markets, and about the role of sophisticated but (usually) poorly-serving Western theories and ideas regarding competition and competitive traps and successes.</P><P>Although this book is intended primarily for Emerging markets courses, it can also be used for various other courses in international management or international strategy. It explores a range of themes, includin</P><UL><UL><P></P></UL><LI>the strategic and operational challenges companies face while competing in these relatively new (and, therefore, generally unfamiliar) markets</LI><LI>the imperative to generate creative solutions in response to idiosyncratic challenges posed by Emerging markets.</LI><P></P></UL><P><EM>Competing in Emerging Markets</EM> emphasizes both the unique challenges facing co
Forhåndsbestill
Frakt og levering
Beskrivelse
This groundbreaking book provides an essential set of readings and case studies that facilitates a much-needed fundamental rethinking about drivers of successful as well as unsuccessful firm conduct inEmerging markets, and about the role of sophisticated but (usually) poorly-serving Western theories and ideas regarding competition and competitive traps and successes.Although this book is intended primarily for Emerging markets courses, it can also be used for various other courses in international management or international strategy. It explores a range ofthemes, includinthe strategic and operational challenges companies face while competing in these relatively new (and, therefore, generally unfamiliar) marketsthe imperative to generate creative solutions in response to idiosyncratic challenges posed by Emerging markets.Competing in Emerging Markets emphasizes both the unique challenges facing corporate managers who operate (or intend to operate) in Emerging markets, and the ways in which managers can efficiently and effectively respond to these competitive challenges. As one of the first comprehensive texts on this subject, Competing in Emerging Markets is certain to become a standard in the field.The case studies included in this book all have detailed teaching notes which are available to instructors who adopt the book for their courses. For these and other resources, log on to the book''s companion website at: www.routledge.com/textbooks/9780415399500

Produktinformasjon

Oppdag Hemmelighetene Bak "Competing In Emerging Markets"

Er du klar til å utfordre dine tanker om konkurranse i framvoksende markeder? Boken "Competing In Emerging Markets" gir deg en uvurderlig innsikt i hva som virkelig driver suksess og fiasko for selskaper i disse dynamiske og ofte uforutsigbare miljøene.

Hvorfor Velge "Competing In Emerging Markets"?

  • Omfattende Lesestoff: Denne banebrytende boken inneholder et nøye utvalgt sett med <>case-studier som gir deg et dybdesyn på strategiske utfordringer.
  • Kreative Løsninger: Lær å tenke utenfor boksen og utvikle kreative strategier som adresserer de unike utfordringene som preger fremvoksende markeder.
  • Pedagogisk Verktøy: Med detaljerte undervisningsnotater tilgjengelig for lærere, blir dette en ideell ressurs for kurs i internasjonal ledelse og strategi.

En Standard for Fremtiden

Med fokus på tilpasning til komplekse forretningsmiljøer, er "Competing In Emerging Markets" en av de første omfattende tekstene på dette feltet. Den vil uten tvil bli en standardverk for studenter og profesjonelle som ønsker å navigere i disse nye landskapene.

Hva Du Vil Lære

Gjennom lesingen vil du oppdage:

  • Markedsdynamikk: Forstå de spesifikke utfordringene ledere møter i fremvoksende markeder.
  • Taktiske Tilnærminger: Hvordan respondere effektivt på konkurransetrusler.
  • Internasjonal Strategi: Bli kjent med vanskelighetene og mulighetene for internasjonal vekst.

Så, er du klar til å ta din forståelse av konkurranse i fremvoksende markeder til et nytt nivå? Competing In Emerging Markets er nøkkelen til å avdekke suksessoppskriftene i en verden i endring.

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnCompeting in Emerging Markets
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 899,- den billigste prisen for Competing In Emerging Markets blant 2 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Stabil
Laveste pris:
899,-
Gjennomsnittspris:
899,-
Høyeste pris:
899,-
Beste tilbudet:
norli.no
Tilgjengelig