DataDriven Personalization  How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

DataDriven Personalization How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty

Make your marketing truly resonate by personalizing every message, powered by data, research and behavioral economics. To break through the noise, marketers today need to be hyper-relevant to their customers. To do that takes data and a deep understanding of your audience. Data-Driven Personalization breaks down the best ways......
fra 594,13
Tilgjengelig i 1 butikker
Forhåndsbestill
Frakt og levering

Produktinformasjon

Optimaliser Markedsføringen med DataDriven Personalization

Er du lei av å sende ut generiske meldinger til kundene dine som ikke gir resultater? Med DataDriven Personalization: How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty, kan du lære hvordan du skaper en virkelig personlig opplevelse for hver kunde.

Hva du kan forvente fra denne boken

Dette verket gir en grundig innføring i hvordan du bruker data, forskning og atferdsøkonomi for å tilpasse markedsføringen din bedre. Her er hva du kan lære:

  • Identifisere verdifull data: Finn ut hvilken informasjon som faktisk kan føre til bedre tilpasninger i kommunikasjonen med kundene.
  • Bygge et datadrevet team: Få innsikt i hvordan du setter sammen et team som er forberedt på framtidens utfordringer.
  • Hands-on taktikker: Lær å identifisere budskap som virkelig resonerer med kundene dine og hvordan du skaper sømløse omnichannel-opplevelser.
  • Balansere personvern: Finn ut hvordan du kan balansere behovet for personalisering med kravene til databeskyttelse.

Unike Case-studier fra Top Brands

For å gjøre teorien mer håndgripelig, inkluderer DataDriven Personalization case-studier fra kjente merker som FreshDirect, Target, Adobe, Cisco og Spotify. Disse eksemplene viser deg hva som faktisk fungerer i praksis.

Invester i Fremtiden med Data-Driven Strategier

Ved å implementere strategiene fra DataDriven Personalization vil du ikke bare tiltrekke nye kunder, men også bygge en lojal kundebase som er villig til å komme tilbake for mer. Er ikke det drømmen for enhver markedsfører?

Ikke vent – ta steget mot en mer personlig og datadrevet markedsføringsstrategi i dag med denne essensielle boken!

Spesifikasjon

Produkt
ProduktnavnDataDriven Personalization How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty
MerkeOther Brand

Pris og prishistorikk

Akkurat nå er 594,13 den billigste prisen for DataDriven Personalization How to Use Consumer Insights to Generate Customer Loyalty blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste økonomi og ledelse for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.

Prisutvikling:
Fallende
Laveste pris:
471,-
Gjennomsnittspris:
576,-
Høyeste pris:
594,13
Beste tilbudet:
platekompaniet.no
Ikke tilgjengelig