
-13%
Hvis Sko Fikk Tær Veldig pen bok / som ny
Hvis Sko Fikk Tær: Formidling av surrealistisk kunst i skolen. I boken viser forfatteren hvordan impulser fra surrealistisk billedkunst kan tilføre undervisningen i kunst og håndverk på barne - og ungdomsskolen ny kunnskap og inspirasjon. Boken er ment som en idé- og inspirasjonsbok for studenter og lærere som underviser i ku......
fra 130,-
Tilgjengelig i 1 butikker

Hvis Sko Fikk Tær, Pent brukt bok uten markeringer
Siste kjente pris:
130,-
Brukt
Frakt og levering

Hvis Sko Fikk Tær, Veldig pen bok / som ny
Siste kjente pris:
359,-
Brukt
Frakt og levering
Produktinformasjon
Hvis Sko Fikk Tær: Formidling av surrealistisk kunst i skolen. I boken viser forfatteren hvordan impulser fra surrealistisk billedkunst kan tilføre undervisningen i kunst og håndverk på barne - og ungdomsskolen ny kunnskap og inspirasjon. Boken er ment som en idé- og inspirasjonsbok for studenter og lærere som underviser i kunst og håndverk og for alle som vil vite mer om surrealistisk billedkunst eller som ønsker å formidle kunst til barn og unge på nye og utradisjonelle måter. Forfattere: Brit Paulsen Utgave: 1 utg. Språk: Norsk (Bokmål) Sidetall: 115 ISBN: 9788251838931 Vekt: 220 g Forla Tano Aschehoug Innbindin Heftet Utgitt: 1999 Veil. pris: 299 kr
Topplisten: Other Brand Pedagogikk og psykologi
Spesifikasjon
Produkt
Produktnavn | Hvis Sko Fikk Tær Veldig pen bok / som ny |
Merke | Other Brand |
Pris og prishistorikk
Akkurat nå er 130,- den billigste prisen for Hvis Sko Fikk Tær Veldig pen bok / som ny blant 1 butikker hos Prisradar. Sjekk også vår topp 5-rangering av beste pedagogikk og psykologi for å være sikker på at du gjør det beste kjøpet.
Engaged Decision MakingSupporting Children and Young People Through Loss and TraumaPsychoanalysis as Radical HospitalityA Psychoanalytic Reflection on Narcissistic Parenthood and its Ramifications
Linking Theory with Practice in the ClassroomTrauma and Pain Without a SubjectA Patient¿s Workbook for Functional Neurological DisorderTeaching Protective Behaviours to Young Children